Minden BMW szervizigényes és zsebbe nyúlós a karbantartása?
Hát ha normális alkatrészt/anyagokat akarsz beletenni, akkor mindig zsebbenyúlós lesz. Prémium autó, ha szerviz van az drága mindenféle szempontból.
Ismerősömnek az X4-es, 5 éves Bmw-n a fékek cseréje (betét, tárcsa) valami 600 ezer forint... Én is jól keresek, de tudod ki költené el a fizetése felét erre... Aztán ezek csak kopó alkatrészek.
2
Ezeket egy Bmw-nél felejtsd el...
BMW tulajként meg tudom erősíteni a fentieket, az enyém mondjuk diesel (530d). Arra van hogy eljárjak vele a szervízbe, meg onnan haza.
Mondjuk nagyon jó vezetni, azt aláírom. Amikor működik, akkor szuper. 160 fölött érti meg igazán az ember, hogy miért. Tényleg a német autópályára való. De egy rohadék, egy hálátlan kva.
#4 ? Miért nem lehet Ate vagy TRW fék alkatrészeket BMW-be építeni?
Mert a gyár szerinted mit épít be?
Szerinted Jürgen esztergálja a futószalag mellett?
Ha aza féktárcsa jó több autóba, akkor a bmw is pont úgy megáll vele és bele lehet tenni.
A sógornak volt 6-7 évvel ezelőtt X5 és akkor egy sorozat gumi 500000 ft volt és neki 2 sorozat ment el 1 év alatt.
Most nem tudom de lehet 40-50 %-kal drágább .
Ráadásul tele volt elektronikai hibákkal, amit a szerviz se tudott megcsinálni, qrva drágán!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!