BMW 320I 2006 150 ló Mi a véleményetek? Valóban nagyon szervizigényes? Drága a fenntartása?
Ezt az 1 milliot ne vedd egzaktnak, hogy akkor nalad is ennyit kell rakolteni. Pont az Astrad a jo pelda, hogy ha egy relative megbizhato auto tipusra kell ennyit koltened, egy idos BMW-re amiben vacak a motor, 3-4* ennyit is ralocsolhatsz.
A 2 literes szivo benzin hajlamos az olajfogyasztasra. Ha most nincs olajfolyas, majd lesz. A lancos vezerlese is egy vicc, egy soros "bicikli" lanc. De nem csak a motorra kell kolteni. Szelvedo is szokott repedni, egyszeruen gyenge. Kormanyszog jelado is szeret szorakozni. Hatso futomu is el tud menni, azt nagyon at kellene nezni olyannal aki ismeri a tipust. Az utangyartott alkatreszeket nem szereti. Es itt nem csak a dragabb alkatreszekre gondolok. Majd ha a szelepfedelnel elkezd folyni az olaj (ra fog folyni a katalizatorra, gyorsan eszreveszed mert irto budos lesz), rajossz hogy mire gondoltam a csak gyari alkatresz alatt.
Azert mert az Astra 6x allt meg alattad, ez a BMW nem lesz jo valasztas. Persze erzelmi alapon meg lehet venni, csak ha jol erzekelem a kerdes meg a fenntartasrol, megbizhatosagrol szol. Amit akarsz venni nem megbizhato es minden szerviz muvelet draga az auton. Bonuszkent kevesen ertenek hozza, ha diagnosztizalni kell egy sima szervizben nem foglalkoznak vele.
Ha magadnak nem tudod javitani, en elengednem. Nem csak ezt, a dizelt is meg ugy az egesz markat, foleg ennyi idosen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!