Régen milyen volt szinte teljes elektronika nélkül vezetni?
#29 az ABS annyit csinál hogy kormányozható marad, de sokszor az lenne a legrövidebb megállás, hogy igenis blokkol a kerék.. Más kérdés hogy az átlag egységsugarú hülye, mereven fixen tartott kormánynal blokkolás nélkül rongyol bele abba ami előtte van és nem kerüli ki ABS-el sem..
Hát velem soha semmilyen baleset nem történt olyan ami ABS-el elkerülhető lett volna, pedig voltam necces szitukban..
Az itteni kommentek kiválóan rámutattak arra, hogy az ember hajlamos bízni az elektronikában és naivan elhiszi a marketinget.
Pedig...
https://www.youtube.com/watch?v=sDbWZiaUeDY
Na, ennyit az ABS-ről.
Az utolsó rámutatott egy lényeges dologra, ami felett sokan szeretnek elsiklani. Az ABS nem a féktávolságot teszi rövidebbé a csúszás megakadályozásával, hanem az irányíthatóságot tartja fent.
#32: ez a videó motorokról szól, amiknek két külön fékrendszere van.
Újabb autóknál 1 db 4 körös fékrendszer van, kizárt hogy jobban fékezz annál, de ezt el is mondja a videóban. Nem véletlen, hogy autókra már 2004 óta kötelező az ABS, motorokra csak 2016-ban lett kötelező.
A kérdező képe alapján elsősorban autókra gondolhattak a válaszadók.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!