Régen milyen volt szinte teljes elektronika nélkül vezetni?
2023. dec. 23. 22:29
11/33 anonim válasza:
#10 Ezzel is egyet tudok valamilyen szinten érteni. Autóiparban dolgozó mérnök vagyok. Valóban hülyül a felhasználó, és az igények, meg a kínálat is alkalmazkodik. De valahol csak az lenne a jó, ha 1. mindenki tudna vezetni segédelektronika nélküli járművet is 2. DE ott lenne a segédelektronika a biztonság kedvéért.
12/33 anonim válasza:
13/33 anonim válasza:
#12 Jaja. Meg vezettem Csepelt is, amiben még hidraulikus kormányszervó sem volt. De azért nem sírom vissza.
14/33 anonim válasza:
Akkor is csak tudtak közlekedni az emberek.
16/33 anonim válasza:
Nem tudom, hogy szorosan a kérdéshez tartozik vagy sem, hazai adatok 1990-2022 között:
17/33 anonim válasza:
A képen felsorolt dolgok egy része kényelmi berendezés. Nyilván klíma , vagy kormányszervó stb nélkül nem volt olyan jó, mentünk letekert ablakkal,huzatban de akkor még nem is tűzött ennyire a nap. GPS meg tényleg jó dolog, mivel a térkép nem mindig volt aktuális, meg tudni kellett egyáltalán hol is vagy épp. Én speciel csak azután merészkedtem fel a fővárosba, hogy lett ilyenem. ABS, légzsák meg olyan dolog, hogy sima autózásnál semmit nem befolyásol, ilyen formán a mostani autón vezetése nem sokban más mint anno a Zsigulinké. Persze azóta már sok más téren is modernebbek az autók.
18/33 anonim válasza:
"Régen"??? Tegnap is teljesen jó volt!
Van mind a kettő, azért a sok kütyü komfortosabbá teszi az autózást. De azért nem létszükséglet.
19/33 anonim válasza:
Meghagyom a fapados vezetést a szegényeknek... Az Ő hobbijuk az ilyesmi... :) :) :)
20/33 anonim válasza:
Pont olyan jó, mint most vezetni ugyanazokat. :)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu