Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Villog az olaj lámpa ?

Villog az olaj lámpa ?

Figyelt kérdés
Polo 1.4 16v beinditás után egyből villog. Olaj van benne, èrzèkelőt cserèltünk ugyan az a helyzet. Állt az autó kb 5 hónapot főtengely jeladó ès szimering miatt az most ki lett cserèlve álló helyzetben a víz is fel ment 130 fokra gèp szerint az olaj hőmèrsèklet 40 fokon maradt. Az olaj sapka volt kicsit taknyos de az gondolom lehet a pára lecsapódás miatt is a nívópálcán semmi nincs az olajon kívül. Ès a kiegyenlítő tartályban sincs olaj. Lehetsèges, hogy az olaj pumpa ennyi allas utan el dugult volna a kocsit így vettem, hogy " főtengely jeladó hibával" 2 èv műszakival a motortèr is olyan, hogy enni lehet róla új szíjak, vezèrlès, szimeringek.

jan. 9. 11:59
 1/9 A kérdező kommentje:
Annyit mèg, hogy a ventillátor nem indult el nem tudom ezek a motorok mennyire hamar melegednek túl
jan. 9. 12:00
 2/9 anonim ***** válasza:
Áhh, ha friss az olajtól miért dugult volna el? Meg amúgy is, semmi olyan nem kerülhet oda amitől eldugulna. Egyáltalán van benne olaj?
jan. 9. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
54%

#2 Nagyon elhanyagolt motornál előfordulhat. A friss olaj kimos valami lerakódást és megy a pumpába, vagy kosárba.


A kosarat eldugíthatja más is, például szintén elhanyagolt autó esetében fémforgács, ocsmányul végzett olajteknő tömítés miatt szilikon darabok, ilyesmi.

jan. 9. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Műszerrel kellene olajnyomást mérni rajta.

Alapjárat+fordulat.


Elképzelhető, nem menő hűtés miatt csapágyas lett a motor. :(

Simán előfordul ilyen sajnos.


Eladó meg "elfelejtette" mondani....

jan. 9. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Ezt azért adták el mert egy kalapsz.r.

Szépen átlettél verve.

jan. 9. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Én úgy hogy ennek a motornak az olaj szivattyúja a gyenge pontja, simán lehet hogy behalt.
jan. 9. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
Ne vegyél olyan autót, aminek nem jár a motorja hacsak nem bontásra kell. Alapszabály.
jan. 9. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Meg kell mérni mechanikus órával a pontos nyomást. Infrás hőmérővel ellenőrizni kell a valós motor hőmérsékletet. Az, hogy egyszerre nyomás sincs és melegszik is, lehet akár testelés/érintkezés elektronikai hiba miatt is. Egyébként ha jó a szivattyú, vezérműtengely fészek kopás jellemző ezekre a 16 szelepes motorokra, attól is tud alacsony lenni az olajnyomás, mert túl nagy lesz a rés és megszökik az olaj ahol ki van kopva. Ha ez a helyzet, drága a javítás, bontottan vagy drága vagy nincs hengerfej, javítás még több (de legalább megoldható, pl Szakál Metál csinálja, fémszórással).
jan. 9. 17:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 A kérdező kommentje:
Szerencsère 50 ezer km-es bontott hengerfejem van hozzá ès szelep fedelem vezèrműtengelyel együtt egy totálkáros kocsiból.
jan. 10. 00:40

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!