Hány plusz órát vettetek rutinból és mennyit
forgalmiból "B"-s jogsihoz?
Figyelt kérdés
Érdekel, hogy mi a tapasztalatotok, normálisnak számít-e, ha már túl vagyok a rutin 10 órán (oktató és autóváltással) és még mindig nagyon döcögősen megy a vezetés.
Engem rutinon kétszer is megvágtak, ha jól emlékszem, 2-2 plusz órát kellett vennem, de erre már nem esküdnék meg. A forgalmi elsőre sikerült.
2010. okt. 20. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
2/12 anonim válasza:
rutinból 0, forgalomból 2. kellett is, nélküle szerintem megbuktam volna. (főleg mert uccsó órán azon az úton mentünk amin vizsgán is)
2010. okt. 20. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
3/12 anonim válasza:
Egyáltalán nem normálatlan. Nemrég csináltam meg három év átlagát, mint volt iskolavezető és oktató, és rutinból átlag 14 óra kellett a sikeres vizsgáig. Persze, mint minden átlagolás ez is torzít, mert benne vannak, akiknek semennyi, akinek néhány +óra kellett és azok is, akiknek az alapnál jóval több.
2010. okt. 20. 22:15
Hasznos számodra ez a válasz?
4/12 A kérdező kommentje:
Utóbbi hozzám szólótól szeretném kérdezni -ha már így felfedted, hogy oktató vagy-, hogy az intenzív fékezéses feladatnál hol érdemes megkezdeni a fékezést? Mert ha az első bójától megkezdem, akkor már a második közelében megállok. Ha viszont kevésbé fékezek, akkor az szerintem nem intenzív fékezés...
2010. okt. 20. 22:36
5/12 anonim válasza:
Akkor talán nem az első bójánál kellene, hanem a következőnél, nem? Gratulálok a fantasztikus logikádhoz, any.ád biztos büszke rád ;)
2010. okt. 20. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
6/12 A kérdező kommentje:
Ez egy bunkó válasz, inkább le se írtad volna, olvasd el a Hatósági Szabályzatot.
2010. okt. 20. 23:06
7/12 anonim válasza:
Az intenzív fékezés szabálya, hogy az első oszlop előtt meg kell kezdeni a fékezést és az utolsó (3.) oszlopok előtt felfestett vonalig meg kell állni. Hogy ezen belül hol állsz meg, az nincs előírva. Ha felgyorsítottál az előírt sebességre (száraz úton 35-40 km/h, nedvesen 25-30 km/h), akkor az első oszlop előtt kb 2 méterre megkezdett intenzív fékezésnél is a 2. oszlop mögött fogsz megállni. Azt te is tudod, hogy nem blokkolásról, hanem erős fékezésről van szó. Ha nincs meg az előírt sebesség, akkor állsz meg a 2. oszlop előtt, de nemcsak a megállás helye, de a gyorsítás mértéke is fontos a sikeres gyakorlat szempontjából.
2010. okt. 20. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
8/12 anonim válasza:
"Az intenzív fékezés szabálya, hogy az első oszlop előtt meg kell kezdeni a fékezést és az utolsó (3.) oszlopok előtt felfestett vonalig meg kell állni."
Marhaság. Ott kezded ahol akarod.
2010. okt. 21. 07:45
Hasznos számodra ez a válasz?
9/12 anonim válasza:
Én úgy tudom hogy az első oszlop után szabad csak elkezdeni és az utolsó előtt meg kell állni.
Nekem nem kellett plusz órát vennem semmiből és egyszer se buktam meg.
Mielőtt elkezdtem vezetni egy ismerőstől kértem tanácsot hogy kihez menjek vezetni és azt mondta hogy akinél ő tanult az nagyon rendes volt. Azt választottam és nem húzott le pénzzel, nem vetetett plusz órát. Mondanom se kell hogy mindig ült a kocsijába egy tanuló:D, egyedül soha se kószált a városban.
Sok múlik azon hogy kinél tanulsz.
2010. okt. 21. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
10/12 anonim válasza:
07:45 ("Marhaság. Ott kezded ahol akarod.")
Ha valamit nem tudsz, akkor előtte tájékozódj. Ha már nekem, aki ezzel foglalkozik nem hiszel, ajánlom figyelmedbe a Nemzeti Közlekedési Hatóság 2/2007. Elnöki Szabályzat 3. sz. függelékét, amiben szabályozva van a teljes "rutinvizsga" végrehajtási módja. Onnan megtudod, hogy mekkora szamárságot mondtál...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!