A kétütemű szoci autóknak (Trabant, Wartburg) miért volt olyan normálatlan járáskultúrájuk?
Figyelt kérdés
A hangjuk valami borzalom volt, egy sima kétütemű láncfűrésznek vagy motornak is sokkal igényesebb a hangja mint ezeknek keletnémet "csodáknak" volt.
De miért volt ilyen rossz, egyenetlen össze-vissza csörömpölő hangjuk?
2023. okt. 9. 09:43
31/40 anonim válasza:
#30 Valószínűleg azért, mert amiket említesz, az mind egyhengeres. :D
32/40 anonim válasza:
31# Igen, az egyik egyhengeres soros motor volt, a másikak pedig egyhengere V-motorok. 😂
33/40 anonim válasza:
#32.
Igen így osztályozzuk a motorokat.
Van közöttük V-, soros-, boxer-, a lényeg hogy kimondottan egy hengeres legyen. 🤣
34/40 anonim válasza:
Biztos én vagyok a hülye, de a Simson és az ETZ nem egyhengeres volt?
36/40 anonim válasza:
Ja, akkor az egész #30-as válasz viccnek volt szánva?
37/40 anonim válasza:
36: annak. Írtam is később, hogy "egyhengeres soros", meg "V".
38/40 anonim válasza:
#37 Ja, azt nem vágtam le, hogy ugyanaz írta a kettőt. :) Bocs.
Én meg itt guglizok, hogy tudom, hogy a Simson egyhengeres, de vajon a 250-es ETZ nem-e volt-e kettő. :D
39/40 anonim válasza:
38 abban az időben azt hiszem csak a Czetka 350-es volt nálunk 2 hengeres, amit ismertem. De valahogy a Java nem volt kedvenc.
40/40 anonim válasza:
Aki nem tudja megkülönböztetni ránézésre hogy egy simson blokkja soros vagy boxer, az járjon V motoros babettával.😜
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!