Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A kétütemű szoci autóknak...

A kétütemű szoci autóknak (Trabant, Wartburg) miért volt olyan normálatlan járáskultúrájuk?

Figyelt kérdés

A hangjuk valami borzalom volt, egy sima kétütemű láncfűrésznek vagy motornak is sokkal igényesebb a hangja mint ezeknek keletnémet "csodáknak" volt.

De miért volt ilyen rossz, egyenetlen össze-vissza csörömpölő hangjuk?



2023. okt. 9. 09:43
1 2 3 4
 21/40 anonim ***** válasza:
100%
20, tudom, pl. kispolszki, azt hiszem. Kb. 20 éve tákolgattam egy gyerekkori barátom kispolszkiját, mintha abban gyójtott volna minden fordulatnál, de mérget nem vennék rá ennyi idő távlatából.
2023. okt. 31. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/40 anonim ***** válasza:
37%

#20.

Szívesen vitázok bárkivel ha megfelelő vitapartner.

Neked viszont nincs esélyed.......

El kellene indulnod az alapoktól.

2023. okt. 31. 14:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/40 anonim ***** válasza:
81%

22 bár nem 20-as vagyok, de akkor halljuk az alapokat. Milyen címszóval kezdjünk?


Mert eddig csak süketeltél.

2023. okt. 31. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/40 anonim ***** válasza:
100%

"Neked viszont nincs esélyed......."


Persze, hogy nincs esélye. Okos embert nehéz meggyőzni, az ostobát lehetetlen. :D

2023. okt. 31. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/40 anonim ***** válasza:
Szia #22, én eddig a 10. és 20. választ írtam csak... Ha bármelyik állítással van kérdésed, írd meg, ne menjünk át személyeskedésbe és egymás vagy adott technika fikázásába.
2023. okt. 31. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/40 anonim ***** válasza:
100%
#22 Na, ezért a válaszért kár volt bekötni az internetet.
2023. okt. 31. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/40 anonim ***** válasza:
#13 Nem vicceltem, gondoltam is hogy port kavarok ezzel és inkább nem írom de valóban így van, azonos hengerszám mellett a kétütemű motor járása egyenletesebb amennyiben a gépésztechnikai tankönyvünk nem hazudott. Idősebb autószerelő, gépjármű technikus vagyok.)
2023. nov. 18. 03:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/40 anonim ***** válasza:

"Idősebb autószerelő, gépjármű technikus vagyok."


Ezzel egy egységsugarú gyakorist messze nem szárnylasz túl. 😂

2023. nov. 20. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/40 anonim válasza:
Egy karburátor etet több hengert. Trabinál viszonylag szimmetrikus az elrendezés, de wartburgnál a szívócsőhosszok sem egyformák. Valamelyik henger kicsit elszivja a másik elől a keveréket, akkor amibe kevesebb/ szegényebb jut, 1-2 fordulatnyit kihagy. Ezért az egyenletlenség. Ha hengerenként lenne karburátor, vagy minden hengeren külön úlne egy befecskendező, akkor tök egyenletesen is tudna járni. Japánoknál volt suzuki fronte, vagy sj10, azokon volt sris ( suzuki recycle injection system). Ez valami olyan, hogy visszacsapó szelepen keresztül kiszivja a felgyült olajat a következő henger karteréből, így egyenletesebb, gyulladó képesebb keveréket tud képezni még háromhengeres változatnál is. Ilyen finomságokat persze a keletnémet mérnökók nem álmodtak a technikába. Minnél olcsóbban kellett minnél többet gyártani.
2023. dec. 27. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/40 anonim ***** válasza:
100%
Mondjuk a simsonomban és etz-mben nem szívta el másik henger, de azok sem voltak sosem egyenletesek. De volt kis 80-as kawám, az sem, pedig az űrtechnika volt ezekhez képest.
2023. dec. 28. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!