Miért jön mindenki azzal, hogy a BMW megbízhatatlan, pénztemető, stb.. ?
Nekem 15 éves E90-em van 328i, mikor megvettem akkor valóban csináltattam rajta egy nagyszervízt még pár éve és az akkor majdnem 1,5 millió volt, de rendbe is tettem az egész autót, azóta csak a kopóalkatrészeket kellet cserélni mint bármilyen más autón, illetve egyszer sem hagyott ott sehol..
Mikor megvettem akkor is jött a duma, hogy na majd ezt a 1,5 milliót évente rákölthetem, többet lesz szervízbe mint nálad, stb. stb. , persze most mikor megkérdezem ezen embereket akkor csak annyit mondanak, hogy jó hát biztos szerencséd volt, stb. mondják ezt úgy egyébként, (talán erre tudok gondolni itt is meg más online felületen is) , hogy sose volt BMW-jük, csak hallották innen onnan, hogy az milyen rossz meg drága..
Az biztos, hogy jóval drágább fenntartani mint egy fapados kismotoros kisautót, de sokan úgy adják elő mintha valami trágyadomb lenne az egész, közben ha megcsináltatja rajta az ember amit kér akkor ugyanúgy megbízható mint akár egy opel,suzuki,toyota bármi más.. csak közben meg sokkal többet is ad vissza cserébe.
😱 Már megint...
Igen szaladunk öreg prémiumért, az újabb komersz sz@rjaink helyére.
Két hete hasonló kérdés volt itt, ha nem te voltál akkor bocs. 😃
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__12..
Neked van egy szép, nem vitatom, van belőle szép és jó, de a legtöbbje lecsupasztott kotla digólimó lesz. Pláne a dízelek. Ezeket az autó szervízben "kenyér fának" hívják. Sokat perkálnak nagyon.
Nem az én kérdésem, és igen nyilván amelyik a rejtett erőforráshoz kerülnek és semmit nem csinálnak meg rajta csak nyomják neki hidegen azok a végén bontóba valók lesznek, de ez mindegyik kocsinál így van..
Ha nincs elhanyagolva akkor nem kell rá milliókat költeni évente ahogy ezt sokan vizionálják..
Valószínűleg ha megvesz az ember egy lerúgott darabot arra költeni kell bőven, de ott a vételárnak is kevesebbnek kellene lennie szóval a végén ugyanott van. Ezért is ekkora a szórás, hogy akár 3-4 millió különbség is lehet azonos típusú és évjáratú ilyen autónál.. mert ha tipp-topp állapotba akarod hozni az autót akkor azt lehet rá kell költeni. De pont ezért nem a legolcsóbbat kell venni és nem is annak az árát reálisnak tartani..
Hozzátenném van egy Renault autóm is aminél nem rég csináltattam meg a kettöstömegű+kuplung cserét, volt még fékbetét és tárcsa elől , olajcsere szürőkkel, pár apróság és 600 ezer forintot fizettem.. és ez a kocsi aztán tényleg nem premium se kinézetre, se belsőre, se gyorsaságra még is ennyit kért úgy, hogy amúgy rendben van tartva, de most eljött ezeknek a cseréje.
Szerintem pontosan le is írtad hogy miért mondjákrá.
15éves autód van,azt írtad pár éve vetted akkor gondolom kb 12-13éves korában.
Aki 12-13éves auttót vásárol az azért nem egy tehetős ember én úgy gondolom.
Aki 12-13éves autót vásárol max pár millió forintért az nem akar milliókat költeni még pluszba szervízre. A legtöbb használtautó vásárló annyit szán autóra amennyi pénze van,nem tervez bele még, 1,5milliós szervíz kiadást.
Így az vagy elmarad és kóknyolnak vagy ráébred hogy erre nem telik neki aztán megváliktőle és elkönyveli pénztemetőnek.
Minden esetre szerintem sem annyira jó dolog vásárlás után 1,5milliót még rákölteni,elhiszem hogy azóta a 2-3évben csak olajcsere kellet neki de ez nem jelenti azt hogy akár holnap nem villanhat fel neked a check engine és kér egy szép összeggű szervízt. Ezt nem lehet tudni előre. Majd ha eltelik még legalább 3év és nem jön ki addig sem semmi baja elmondhatod hogy 5-6éve költöttél rá 1,5-öt akkor mondhatjuk hogy megérte. Még egyenlőre korai lenne.
Értem amit írsz, csak, hogy az autó valós értéke jó állapotban mondjuk 6-7 millió forint és ha megveszed 3-ért és beletolsz még akár 2 milliót is akkor is helyben vagy.
Itt azzal van a gond, hogy a kínálat aljáról akar venni valaki autót és nem költeni rá, annak az autónak nem az az ára, vagy ha az az azért annyi mert rossz állapotban van.
Elég megnézni egy régebbi Suzukit van fent 150 ezerért is ugyanaz az évjárat és 700 ezerért is. Az egyik egy rozsdaboglya ami valószínűleg nem megy át a műszakin és költeni kéne rá legalább fél millát lakatolásra, a másik meg egy viszonylag jó darab. Ugyanez van ennél is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!