Segítség! Már annyi autót néztem hogy bele bolondultam és nem tudok dönteni? Mi a véleményetek ezekről az autókról, motorokrol?
Az a helyzet, hogy keresgéltem autókat, mert újítani szeretnék.
De annyira belekuszalodtam, hogy döntés képtelen lettem a sok lehetőségtől, minden nap más tetszik, harmadnap pedig mondom aa ennyit én nem adok autóért.
Kismillió autót néztem 4-8 millió Ft közt, de nem tudok dönteni.
Kombi/SUV(kombit preferálok, asszony SUV)
-csakis benzines/hybrid
Normálisan felszerelt, nem fapas autókat.
Mi a véleményetek ezekről?
SuperB 1.8 tsi, 2018 (193ekm)
Passat GTE 1.4 TSI (214e km)
Golf 1.5 TSI, ez rosszabbul felszereltebb mint a többi, km 144
Insignia 1.5 turbó, magasan extrazott
Kadjar 1.6 tce
Tiguan 2.0 TSI
Vagy esetleg a legújabb Octavia, 2021
Focus Active?
Vagy ez már dízel V60 d6 phev?
Esetleg ki tudnád fejteni miért?
😃
Mert ezek nem azok a kotlók, amit a népesség többsége hajt.
Mert VW, megbízhatatlanok
Mert Skoda, ami ua, mint a VW már
Mert Renault, a franciák nem tudnak még mindig autót gyártani
Nem tudom, de a VW dízel motorjai a legmegbízhatóbb motorok közé tartoznak a legtöbb teszten.
A francia autókkal sincs baj 2008 után, bár amiről én beszéltem 2017es, szintén tesztekre alapozva.
Aki a 3F szabályt emlegeti, valamint ezt a német gyűlöletet az biztos nem ért a témához, csak annyit, amennyit olvasott 😶🌫️
6 régebbi prémium autók vagy újabb családi autók?
Hosszú távon értéktartóbb, valamint a szervizek egy aprócskával kellemesebbek a zsebnek.
És egy 2021 Octavia vs egy 2012 bmw. Hát khm khm, szeritnem inkább a skoda után néznek az emberek. Amellett h dupla annyi extra van benne, újnak is néz ki.
Átlagos proli autó, hitel nélkül 6-8 milliót átlagos proli mégsem csenget ki 😊 maximum 3-4 de annak a fele hitel és csak 1.6 ideges
#7
Azt is rosszul tudod, hogy melyik az értéktartóbb és azt is rosszul gondolod, hogy melyik után "néznek az emberek" egy Skoda Octavia/Superb stb. után a kutya nem néz.. 2012-es BMW-nél van jó pár darab ami után viszont odanéznek, főleg ha hangot is ad a gép..
"Dupla annyi extra van benne" , tetyókám , 2012-ben több extra volt egy közepes BMW-ben mint most a fullos Skodában.. az meg, hogy újnak néz ki egy Skoda az nem nagy érv. Attól, hogy új társasházi garzon még nem lesz különb a 20 éves villánál.
Tök mindegy ki csengeti ki meg ki nem, attól proli autó és ha megkérdezed az utca emberét aki meglát egy 10 évvel idősebb ötös bömöst meg egy neked újnak kinéző semmitmondó skodát, hogy melyik a jobb és komolyabb autó akkor elég megnyerő válasz lesz a BMW. Az 1.6 ideges meg pont jó az általad vázolt autókra mikor az ilyen kismotoros Skodákat hasonlítjuk egy normális motorral rendelkező BMW-hez..
8 millióért vehet valaki egy proli Skodát meg Opelt megmagyarázva, hogy az sok pénz, csak éppen te azért veszed ezt mert nincs utána több lóvé fenntartani és így egy kvázi igénytelen szemetet veszel, ezért is proli.
Vagy veszel egy BMW-t vagy hasonló prémiumot ami jobban néz ki, gyorsabb, kényelmesebb még ha 10 évvel idősebb is, viszont arra költeni is kell majd.
Csak ha kiszáll Béla a te Opeledből, Józsika meg a BMW-ből akkor hiába idősebb a BMW akkor is őt fogják nagyobbra tartani mint téged ha csak az autóból indulunk ki. Az meg, hogy ki nézi meg az utcán a kocsit ott már bele se menjünk az ilyen opel/skoda vs BMW közötti dolgokba :DD
Egy 2012 5-szerias bmw?
🙂🫠 külsőre már ez a gyagyi kotló ex-prémium, bármit is mondasz.
Egy f31 még szószó amit mondasz, de ebből sem a 4 milliós példányok, hanem a 8 az, amire igaz a leírásod.
Megkérdezem újra, melyik proli jár 3 éves, jól extrázott, nem alap motoros autóval?
Általában főnök vagy vezető.
Míg a 2012 kotlával lakatos romeo 🙂
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!