A mostanában terjedő kis cm3-es turbos, 3 hengeres motorok mennyire életképesek?
Autóvásárlás előtt állok. Új autót szeretnèk, kis méretűt, 99% városi használatra, főkènt rövidebb távokon (15-20km). A mostani kínálat tele van 3 hengeres turbos kis cm3-is motorú autókkal. De én itt igazából a turbótól tartok mert városi, rövidtávokra a turbo nem egészséges úgy tudom. De nem vagyok szakértő, csak laikus sofőr.
Kinek mi a tapasztalata, véleménye? Ilyen felhasználásra milyen autót lenne érdemes venni? Vagy ezen turbos motoroknak nincs olyan veszélye, mint a turbo dízeleknèl, hogy ha nem huzatom a kocsit lerakódik a koksz a turbóban?
Köszönöm a válaszokat.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Köszönöm a válaszokat.
Opel Corsa, Peugeot 208, Toyota Yaris amikben gondolkodok, esetleg egy Swift. De mind turbo benzines. Talán a Corsaba van szívó motoros is. Egyre inkább a hibrid felé hajlok. Most turbo dízel van, 2x volt turbo hibás, tuti olyat többet nem akarok.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#13 Mifelénk sok, sokat futott macerás konstrukciónak mondható dízel volt már, és egyszer nem volt turbó bajuk, milyen motor is van neked pontosan?
Amúgy meg a turbós benzinest baromi jó vezetni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
13-as.
2.0 TDCi motor van az autóban.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
“ #12 Nem a f*szt, menj már 160 ezret szíjcsere nélkül egy 1.0 ecoboosttal”
Semmivel nem megyek ennyit, 100.000-nél vezérlés csere…
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!