Nullára lemerült, teljesen halott akksis autót biztonságos bikázni?
Nem mértem rá, de biztos hogy teljesen meghalt az akksi, szerintem szó szerint nullán van annyit állt.
Csak azért teszem fel a kérdést, mert lehet olyanokat olvasni, hogy ilyenkor a generátor nem tudja "hova tenni" a felesleget, és széjjel vágja a finomhangolt motorvezérlo elektronikát és egyéb berendezéseket.
Valamint mekkora baj, ha a bikázandó autón a negatívot nem a testre teszem valahova, hanem az akksi negatív pólusára? Ígyis-úgyis lehet látni videókban, melyik a biztonságosabb?
Az sem gond ha a donorautóban sokkal erosebb/nagyobb akksi van, mint az enyémben? Kis 1.2 benzines, a donor meg böhöm nagy dízel.
#6 De, lehet... Nem kell átmosni, sem utántölteni (bár ezt azért lehet ellenőrizni). Nem egyszer, nem kétszer csináltam. Az én autómban 2008-as az akku.
Ne dobáljuk már ki fölöslegesen. Utána meg megy a hiszti, hogy nem kell akkugyár. Első lépésként nem kell kidobni, ha menthető.
"Ne dobáljuk már ki fölöslegesen. Utána meg megy a hiszti, hogy nem kell akkugyár. Első lépésként nem kell kidobni, ha menthető."
Ahha, egy hétig szívtam vele és ugyanúgy 10 volt a max amit tud...
A szülfátlanítós töltéstől az akuvittől kezdve a savcserén az átmosáson át végül mindent megpróbáltam már!
A feltöltött akksi egy napig tárolta a töltést aztán ugyanúgy visszasült magától 10-11 voltra...
Ami xar az xar, egy idő után magától szétmálik az ólomcella, és ha neked 2008-as az autós akksid akkor az kizárt hogy sima ólomcellás legyen!!!
Még szódaikarónával is átmostam, gyakorlatilag akármivel "bűvészkedtem" rajta újra és újra ugyanazt az eredményt hozta!
Talán ha szétverném róla teljesen a műanyagot akkor látnám, hogy valójában mi újság a cellákkal, és hogy ez max egy majomkodás a "regenerálással" semmi több...
Mellesleg meg nem akkugyár kellene ide, hanem normálisan konstruállt akksik, cserélhető ólom cellákkal...
Fingom sincs mit írtóznak ennyire az ólomtól miközbe a légpuskatöltény is ólom, meg még egyéb dolgok si tartalmaznak ólmot.
Akksisavat is lehet simán venni!
Akkormeg?
Biznisz!!!
Semmi több!!!
Konstrurálni kell házilag akksit ami szerelhető és karbantartható, aztán csesszék meg a gyártók!
Olvass már a sorok között. Először és másodszor is azt írtam, hogy ha menthető az akku akkor ne dobja ki. Csak tudod ez anélkül hogy meg sem próbálja menteni, nem fog kiderülni.
Ami szar az szar, ez tény. Csak arra céloztam, hogy a kihajított akkuk kb. fele még 3-5 évet simán elmenne egy autóban, ha az normális töltővel lenne töltve mondjuk évente 2-3 alkalommal. Mellesleg egy ilyen töltő egy átlagos méretű akku árával vetekszik, vagy még olcsóbb. Anyagilag is megéri beruházni rá, egy mentett akkun visszahozza a saját árát.
"Mellesleg meg nem akkugyár kellene ide, hanem normálisan konstruállt akksik, cserélhető ólom cellákkal..."
Ebben baromira egyetértek.
"Fingom sincs mit írtóznak ennyire az ólomtól miközbe a légpuskatöltény is ólom, meg még egyéb dolgok si tartalmaznak ólmot."
Közvetlen családtagom karrierje elején ólommal dolgozott (nem akkuiparban), olyan mennyiség rakódott le a szervezetében hogy a májfunkciói drasztikusan csökkentek a 20-as évei közepére. Akkumulátorgyárba nem vették fel dolgozni annak idején a vérképe miatt. 40 éves kora előtt elment májelégtelenségben.
Kérdés hogy az adott tevékenység során milyen munkavédelmi protokollnak kellett megfelelni és hogy egyáltalán megfelelt-e neki a cég, vagy az adott személy betartotta-e. Ettől függetlenül a leendő akkugyárak kapcsán "ismerve" a technológiát, én nem vagyok elutasító, csak magára az ólomra mind idegen anyagra, szervezetben lerakódón nehéz fémre reflektáltam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!