Miért próbál minden régi golf tulaj meg Alfa-s kekeckedni egy újabb, erősebb BMW-vel az utakon amikor már ránézésre tudhatnák, hogy nem egy súlycsoportban vannak?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#30
Így van, sajnálom, hogy kiadtad ezt.. most mindenki megtudta az igazságot.. ejha..
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#18
Amit leírtál teljesen értem is, meg azt is, hogy valaki tényleg szereti ezeket a technikákat, szeret vele mókolni, rendberakni stb.
Én amit a válaszomba írtam arra írtam, hogy ez egy konkrét példa amit láttam egy lamborghini narancs színűre fényezett trabantot, full króm motortérrel egy autóstalálkozón.
Ez már a kivagyiság kategória, vagy egó kinek, mi tetszik jobban, itt viszont már vicces az a tény, hogy egy filléres autóra ennyit költöttek.
Félre értés ne essék nem az öreg autókkal van a bajom, ha valaki pl felújítt egy egy öreg BMW-t vagy ne legyen prémium csak valami klasszik régi autó, ami akkoriban is képviselt értéket, azt teljesen támogatom, bár nem mondom, hogy értem, de ott a ráfordított pénz tényleg ad valamit.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#26
Nem védem a kérdezőt, de az 5 másodperc alatt 100-as gyorsulás, bőven sportkocsi szint. Ez a részedről már nettó kötekedés!
Arról meg nem is beszélve, hogy pl az Audi RS modelljei között talán több a kombi mint a sedan. Amik aztán nagyon durván alázós autók kombi kivitelben is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#36
Csak úgy kiváncsiságból neked mi a gyors? Hány másodperc százon?
Mert úgy kb a földi halandó számára talán megfizethető és fenntartható sportkocsik kb 4-5-6 másodperc környékén tudják a százat.
Ez alatt kb 3-4 másodperc környékén meg már a szuperspotkocsik vannak mint mondjuk a Ferrari egyes modelljei.
Ami meg ez alatt tud esetleg kevesebb mint 3 másodperc az meg már a gazdagok között is csak a nagyon gazdagok privilégiuma mint mondjuk egy Bugatti Chiron.
Vagy nem gondoltad át a válaszod, vagy fogalmad sincs, ezek az értékek mit jelentenek!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#35
Ebben igazad van a hobbi mindig is ráfizetés, a példáidat olvasva nem is tudok, és nem is akarok vitatkozni. A hobbi sosem ésszerű!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!