2017es Toyota rozsda?
Vettem napokban egy Aurist 2017 évj.
Átnézettem majd utána mégegyszer szervízben is.
Motortérben úgy 3-4db csavar feje rozsdás, alvázon szintén 5-6db csavar vörös, illetve keréknyúlványokon felületinek titulált vörösség, csavarhúzó messze nem szúrható bele.
Szerelő szerint 6 évesen általában sokkal vészesebb
japánok is vannak.
Valóban ez normál?
Azonos évjáratú Fluencemen 5 forintosnyi rozsda nincs sehol.
A toyota holland volt, ennyire hatásos a tengeri só?
Kell félnem hosszabb távon?
Ez nagyjából normális, ha télen is használták a kocsit és nem végig garázsban állt.
Nekem egy 2018-as Opelem van. Első tulaj vagyok. A lengőkarokon van egy-két helyen gombostűfejnyi pötty. Én is kérdeztem itt róla, ami hiba volt. Csak a fröcsögést kaptam, hogy "vigyem a bontóba", mert "ekkora hülye voltam, hogy ilyen sz..t vettem", "szét fog rohadni", "miért nem Daciát vettem", stb...
5-6 éves autón már előfordulhatnak használati nyomok. Csavarfejen, meg vaskos lengőkarokon mire ez a kezdődő felületi rozsda átrágja magát, hogy szerkezeti gondokat okozzon, az minimum 20 év. + ezek az alkatrészek, ha már tényleg olyan állapotúak, viszonylag egyszerűen cserélhetőek. A lényeg, hogy a vékony lemezeken ne legyen rozsda.
Egyébként céges autóként használtam egy Mitsubishit. Az sokkal rosszabb volt, már 1 évesen is vöröslött az alja.
Ha szeretnéd elviszed lekezelni, vagy te lekezeled, de a csavarok rozsdásodása normális alapvetően.
A rozsda ellen felületbevonással védekeznek. Ha egy rozsdamentes acél kanálba vájsz egy lyukat, akkor el kezd az is rozsdásodni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!