Hány km-ig szabad autót vásárolni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#3: Sejtettem... Normális ember nem km-re vesz autót, hanem egy többtényezős, súlyozott szempontrendszer szerint, aminek csak egy eleme, hogy mit mutat az óra (direkt nem valós futást írtam), és még ez is változó súllyal kell szerepeljen minden adásvételnél
#2
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ez attól is függ mennyi idős autót akarsz venni
Mert pl egy 15 éves autóban nem sok a 2-300 ezer kilométer(átlagos használatnál ennyi megy bele)
De amugy ha mindenképp kell neked egy kilométer állás ami felett nagyobb a kockázat, az a kb 200-250 ezer km e felett kezd minden lassan csereéretté válni
A mai autoknál ez még előbb eljön
A szar kisköbcentis turbós motorok sokszor már 100 ezer kilométer után haldoklanak:)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Csak egy sokadig +1: nem kilométert veszünk.
Egyrészt azért, mert öreg autóknál, főleg dízeleknél vagy prémiumoknál nagyobb az esély rá hogy volt már tekergetve az óraállás mint hogy valós. Másrészt azért, mert például alapvető dolog, hogy az autópályás használat, vagy hosszabb utak vidéken olyan egy autónak mint a wellness hétvége, és a sok kilométer az leginkább így jön össze (hacsak nem taxi volt, na azt tényleg kerüld, de annak vannak egyértelmű jelei).
Egy leginkább pályán használt 400 ezer kilométeres autót, ami rendesen karban volt tartva (márpedig egy utazós autót érdemes, hiszen messze mész vele) sokkal hamarabb veszek meg, mint egy 150 ezer kilométeres, napi 10km dugóban araszolásra városban használt példányt.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!