Vezérlés csere vagy alvázvédelem?
Vettem egy használt autót eddig kapott új motorolajat fék folyadékot gázolaj/motorolaj/levegő/ pollen szűrőt.
Maradt 140 ezrem. Mit lenne érdemes előbb megcsinálni? Alvázvédelem vagy vezérlés csere? Állítólag 3 éve 70 ezer km-el ezelőtt lett vezérlés cserélve benne az alváz pedig rozsdásodásodik nagyrészt felületi de a hátsó lökhárító alatt szépen rohad is.
Melyik szerintetek a sürgősebb?
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__12..
Szerintem elég bizonytalan a kocsid vezérlésének állapota,így ha nem akarsz gazdasági totálkárt, akkor vezérlés. Alvázvédelemhez meg nem kell doktori, magad is meg tudod csinálni.
Ez nem alváz. alvázas autó a Wartburg, meg a régi bogár volt.
Amúgy ezt kenegetheted alvázvédővel, csak hamarabb elpusztul, ezt komám indításból FÉMIG kell pucolni, leszedni az aljáról MINDENT, és úgy megnézni mennyi a tényleges rohadás,
Na ezt kár volt megvenni.
Úgy ahogy a 6. írja.
Végig van repedve... az alvázvédő! Ha az alvázvédő tartaná össze a kocsit, régen rossz lenne!
Nem állítom, hogy a világ vége állpotú, de engem is zavarna ha ilyen szinten rozsdás lenne a kocsim alja, pedig az enyém is már 18 éves.
Attól is függ, hogy mi a cél. Ha csak 2-3-4 évre tervezel vele, utána úgyis másikat veszel, akkor nem biztos hogy megéri egy alvázvédelembe invesztálni.
Manapság ritka, hogy valaki 10+ évig ugyanazt az autót vezeti. Írom ezt én, aki szintén 11 éve hajtja ugyanazt a kocsit. Szóval ha hosszú távra tervezel, később szeretnéd OT-re vinni, akkor mindenképp érdemes minél előbb beruházni rá. A vezérlést, ha igazoltan ki lett cserélve, nem érzem olyan akut problémának.
5 évre tervezek vele körülbelül.
Az alvázvédelem repedezik kézzel le tudom törni:D
5 év... akkor hagynám, az nem sok idő, hamar eltelik, kb. 2 műszaki. Annyit ha nincs átrohadva valószínű meg fog kapni (ha csak ezt nézzük). Főleg amilyen telek vannak, sózni se kell nagyon.
Utána viszont valóban bontó, vagy szerencse kell hozzá, hogy valakire aprópénzért rásózd.
De ugyanez igaz a vezérlésre is. Ha láncos én nem csörög, nem cseréltetném. Ha szíjas és mondjuk 10 év/120.000 km a gyári periódus, az az 5 évet megint csak jó eséllyel kihúzza.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!