Leáldozott a robbanómotoros autóknak?
#25
"Kitalálom, neked is van? Innentől ez a mondat teljesen hiteltelen a szádból, nem is érdemes tovább lovagolni rajta"
Azért mert te egy szarrágó senki vagy, mások még nem lesznek azok. Szóval ne magadból indulj ki. Nem, nincs autóm, mindenhova tömegközlekedéssel járok.
De egyébként itt pont arról beszéltem, aki úgy tart fenn autót, hogy a fizetéséből nem telik rá az a szívonal. Úgy gondolom, hogy milliós fizummal nekem már teljesen normális lenne egy autó, de mégegyszer, nincsen.
"Majd ha olyan mondja ezt, aki racionális döntéshozatallal lemondott az autóról, holott kifejezetten szüksége lenne rá..."
Egy ilyen mondat leírásához valakinek hatalmas idiótának kell lennie.
Pont arról van szó, hogy azokat kell leszoktatni, akiknek nem kell az autó, így akiknek fontos, azok is könnyebben tudnak közlekedni, vagyis nem azoknak kell lemondaniuk először, akiknek kell.
"A másik dolog, hogy az elektromos autókat kifejezetten a tömegnek gyártják, nem luxuscikknek, így még az sem húzható rá, hogy maga az elektromos autózás lenne a luxuscikk"
Valami luxus cikk mivolta nem abból áll, hogy kiknek készítik, hanem, hogy mennyi az ára.
Az autó, milyenségétől függetlenül, Magyarországon luxuscikk.
Ezt egyébként az is bizonyítja, hogy a magyarok nagy része csak használtan tud autót venni és újonnan esélytelen.
Az autó, illetve a telefon is státusz szimbólum az országban, erről kellene leszokni.
(Egyébként a 20 milliós karórák is státusz szimbólumok, amikkel a fideszesek rohangálnak.)
"a betiltásukat valójában az indokolja, mert így rá tudják kényszeríteni a németek a világra az elektromos autókat, aminek a kifejlődése hogy hogy nem, az EU-ban indult el"
Szintén hülyeség, amit mondasz.
Valaminek a kiinduló pontja nem jelent semmit.
Arról nem beszélve, hogy pontatlan is az állításod, az első elektromos autók Amerikából származnak.
"Megintcsak, visszatérve a piacra: Vajon kik fogják mindezt megvalósítani? Kiktől fog bevásárolni a világ ehhez? (Nyilván, a németektől.)"
Megint visszatérve az ökörségedre.
Több szempontból sem igaz, amit mondasz, egyrészt, a németeknek nincs ilyen nyersanyag erőforrása, szóval önmagában nem gazdagodhatnak meg a németek, mert a külföldi, általában EU-n kívüli forrásokra kell támaszkodniuk.
Másrészt meg, jól mutatja, hogy mekkora ökörség, amit mondtál, hogy a hozzánk betelepíteni tervezett akkugyárak egyike sem német, mind ázsiai.
#27
"Azért ha csak egy kicsikét is átlátnád a különbségeket egy 40 éves és egy új motor között akkor nem írnál ennyire badarságot."
Mérnök vagyok, átlátom, ezért tudom, hogy nem ökörség, amiről beszélek.
A robbanó motorok fizikáját én már emelt szintű fizika érettségire ismertem. Ég és a föld a kettőnk tudása közti különbség.
Azért csak egy apróság. ha azok az akkugyárak annyira jót tennének mind a környezetnek, mind a lakosságnak akik mellé telepítenék, és akkora biznisz lenne maga a létezése annak a területnek ahova teszik, akkor miért is nem a saját földjén építi az aki építené?
Azért teszik le ide, mert már nem csak a nyugat szemetesládája a balkáni mogyoróország, hanem már kínáé is!!!
> "1. Kamu."
"Nem kamu, hanem tény. A tegnapi napon megszavazták a drága politikusaink."
Aha, már el is halasztották a hivatalos jóváhagyását a törvénynek. Persze most még csak az aláírást halasztják el, később majd beleiktatnak egy kis türelmi/átállási időt, majd végül egy az egyben eltolják az évszámokat, aztán újra és újra és újra. Ahogy el is fogják mindig, amíg az utolsó csepp olajat is ki nem szívják a földből, de ezt már leírtam párszor.
De azért köszönöm a lepontozást a birkáknak, akik ezt nem képesek megérteni. :D
#38 Hol lehet ezt az elutasítást megtalálni?
Mindenesetre én nem hiszek a betiltásban, ennek szakmai döntésnek kell lennie, nem politikainak!
#39 Hát például a google-ön.
"European Union member states decided on Friday morning to postpone a vote to ratify an EU-wide ban on the sale of new combustion engine vehicles as of 2035, reflecting growing discontent over one of the central measures to achieve climate neutrality by mid-century."
Röviden annyi, hogy a németek és az olaszok beleálltak a javaslatba és mivel Németország az EU egyik vezető országa, illetve legnagyobb autós nemzete, Olaszország pedig a legnagyobb európai autós szövetség tagja, ezért az EP rögtön visszakozott.
És pont ez a lényeg, erről beszéltem. A pénzt és hatalmat soha nem fogja legyőzni a környezettudatosság. Ha ugyanígy ellene beszélt volna pl. Magyarország és Szlovákia, a kutyát nem érdekelte volna. De Németország és Olaszország? Azonnal visszakoztak.
Pénz, hatalom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!