Igazak a régi mercikről szövődött legendák?
Még hányszor kérdezed meg ezt a kreténséget?
Te valami debil vagy?
A kasznija durván vastag lemezből volt összehajtogatva, a pl 123-asnak, a motor meg....szívódízel, amit talán egyedül a Fiat gyárnak nem sikerült örökéletűre tervezni. Az képes volt megfőni télen -20 fokban is, amikor nem volt benne fagyálló. Nálam ezt tette egy Tipo 1.7D
Viszont ismerősnek hullott szét a 2.4D merci motorja, mert zöldkártyánál szétpörgették neki, és pár tőcsavar eltört, ami fogta a himbasort.
Amúgy a traktoradagolójával pláne örökéletű volt, a hülye német tett egyedül személyautóra soros adagolót....zabált is vagy 9 litert sokszor.
Nesze neked dízel....
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__12..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__11..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__11..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__11..
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__11..
Nálad ez valami komoly fétis lehet.
Nekem régi 30+ éves 190-es szívó dízel van és tanúsíthatom, hogy ha rendbe van rakva és foglalkoznak vele akkor szökőévente romlik el rajta valami de az sem motorikusan...
12 éve van nálam, most van benne 1,4 millió km de motorikusan 12 év alatt még nem hagyott cserben :DDD
Ez már nem 1,6 tonnás mint a 123 szóval megy is és nem eszik 9 litert csak 5,5 - 6 között.
Mellesleg a hátsó multilink felfüggesztést tavaly cseréltem mert durván repedezettek voltak a szilentek kívül... de csak kívül mert kiváncsiságból szétvágtam párat megnézni milyen belül a gumi és 30+ éves létére teljesen jó volt.
A kettőstömegű lendkerék is gyári lehet valószínűleg.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!