Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért ekkora a BMW mánia itthon?

Miért ekkora a BMW mánia itthon?

Figyelt kérdés

Nagyobbnak látom a BMW mániát, mint az Audi, vagy Merci mániát. Pedig mindhárom márka német prémiummárka. Az Audi az régen nem volt prémium, de ma már az. A Merci régen gazdag öreguras kocsi volt, de azért manapság már vannak menőbb sportos kocsijaik is. Ráadásul a Merci rugózása információim szerint ma is azért kényelmesebb, és maga a kocsi is kényelmesebb a másik kettőnél általában, de már nem olyan 80 éves öreg apókák kocsija.



Akkor mi indolkolja ezt, hogy ha német prémium, akkor inkább BMW, mint más? Legalábbis ezt látom. A márka múltja miatt? Persze van Lexus, Infinity, Jaguar, de azok nem a hagyományos hármas közül valóak, de piszok jó kis kocsik tudnak lenni, de azért egy Jaguar nem Merci szint műszakilag tudtommal.



2022. dec. 22. 16:57
1 2 3 4 5
 11/42 A kérdező kommentje:

"Azért úgy elmondom a "prémiumautó" kifejezés nagyon nagyon nagyon sok esetben azt jelenti hogy megcukrozzák a szarrrt.



Egy illúzió. Vastagabb padlókárpit, több habszivacs, és egy fokkal lágyabb műanyag a kárpitoknál.


Persze manapság mindent agyon kell minden hülyeséggel extrázni, mert a prolnak kell a fing elszívós ülést, mert wellnesshotelt szeretne, pedig autót vesz. :)"


Mért, szerinted egy M3 BMW csak cukrozott szar és nem prémium?

2022. dec. 22. 18:53
 12/42 anonim ***** válasza:
2%

#11 igen..

A 30 évvel ezelőtti M3 mint puritán nyers gép, az meg nem volt prémium.

Viszont cserébe nevezhető volt érdekességnek.

2022. dec. 22. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/42 A kérdező kommentje:

"#11 igen..


A 30 évvel ezelőtti M3 mint puritán nyers gép, az meg nem volt prémium.


Viszont cserébe nevezhető volt érdekességnek."


De azért ma egy BMW M3 jóval minőségibb, mint egy Suzuki nem? Tehát a cukrozott szar az erős túlzás nem?

2022. dec. 22. 19:02
 14/42 anonim ***** válasza:
20%

#13..


Jó figyi.. maradjunk annyiban hogy van némi belelátásom, lévén láttam már elég sok autót szó szerint vázig lebontva. Mondjuk amig egy opelban a ponthegesztés kb mint az ökörhugyozás, a bmw-ben szögegyenes a sor. maga a nyers bódé, mondjuk egy E36-E46nál nem is rossz felépítésű.

Ami viszont számomra vacakká teszi az a nyers bódéba belepakolt megoldások tömkelege ahogyan, és amikkel kész autóvá áll össze.

persze ebből a paraszt semmit nem érzékel, csak örül hogy "milyen csendes" azéé van meee prééémijum, éérted?

És itt jön ki az hogy a bmw-ben 6 centi vastag a padlókárpit és van benne 15-20 kilónyi kátránylap, a suzukiban meg 2 centis a kárpit, és van benne 6 kilónyi kátránylap. Ja meg igaz, nem 0.7-es a lemez, hanem vastagabb..

2022. dec. 22. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/42 A kérdező kommentje:

"#13..



Jó figyi.. maradjunk annyiban hogy van némi belelátásom, lévén láttam már elég sok autót szó szerint vázig lebontva. Mondjuk amig egy opelban a ponthegesztés kb mint az ökörhugyozás, a bmw-ben szögegyenes a sor. maga a nyers bódé, mondjuk egy E36-E46nál nem is rossz felépítésű.


Ami viszont számomra vacakká teszi az a nyers bódéba belepakolt megoldások tömkelege ahogyan, és amikkel kész autóvá áll össze.


persze ebből a paraszt semmit nem érzékel, csak örül hogy "milyen csendes" azéé van meee prééémijum, éérted?


És itt jön ki az hogy a bmw-ben 6 centi vastag a padlókárpit és van benne 15-20 kilónyi kátránylap, a suzukiban meg 2 centis a kárpit, és van benne 6 kilónyi kátránylap. Ja meg igaz, nem 0.7-es a lemez, hanem vastagabb.."


Én elhiszem, hogy van rálátásod, nem is azt vitatom. De ha az autó erősebb, csöndesebb, kényelmesebb, akkor kit érdekel a kátránylapok vastagságának eltérése? Szóval ha egy kocsi így minden téren élvezetesebb, akkor ezek mellékesek, nem így látod?

2022. dec. 22. 19:12
 16/42 anonim ***** válasza:
0%
7: áhhh... egy-két napja valaki itt a tizensok éves nemtommijét nevezte prémiumautónak.... 20 évvel ezelőtt lehet, hogy az vót... :-D :-D
2022. dec. 22. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/42 anonim ***** válasza:
13%

NEM attól lesz egy kocsi prémium hogy erősebb.. az amúgy csak egy számadat. lehet egy autó papírom 300 ló, ha közben 2,2 tonna.



Csend, kényelem? jó, oké, belátom ez mindenképpen beletartozik.

Viszont szerintem az is beletartozik hogy megbízható legyen a gép, az nem fér össze nálam a "prémium" szóval hogy többet áll a szervíz udvarán mint otthon. és hát a germán prémiumnak hazudott trióra ez meglehetősen jellemző.


Minden téren élvezetesebb? Számomra egy olyan autó nem élvezetes aminek nincs hangja, és elszigetel a környezetemtől.

Egy kipakolt szigetelés nélküli csörgő hörgő csattogó Imprezával nekem sokkal élvezetesebb.


Értem én hogy az átlagprolinak manapság az az "élvezet" ha egy vízszintesen működő liftben utazik ami helyette vezet közben filmet néz, és a fingját elszívja alóla az ülés. :D :D

2022. dec. 22. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/42 anonim ***** válasza:
38%
Hallod neked traktor kéne
2022. dec. 22. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/42 anonim ***** válasza:
39%
Nézd! Ha látok valakit egy új bömbivel azt mondom van pénze. Példa ma láttam egy "bubut" (subaru wrx sti, nem a leg újabb) akkor azt mondom hogy van pénze és van stílusa.
2022. dec. 22. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/42 anonim ***** válasza:
100%
Jó, de azzal lehet indexelni és fura ha keresztben parkolsz vele két rokihelyen.
2022. dec. 23. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!