Géza80 kérdése:
Mercedes Vito w638 110d 2.3 td motoros paripán hogyan tud átugrani a vezérlés, ha átugrott milyen károkat tud okozni?
Figyelt kérdés
Adott egyik ismerősömnek egy ilyen paraméterekkel rendelkező vitója, ami egyik pillanatról a másikra reccsent egyet a motor és leállt, szinte alapjáraton, szerelő nézte és állítolag átugrott a vezérlés. Levette a szelepfedelet és elmondása szerint nagyon laza a vezérműlánc, így arra következtett, hogy átugrott a vezérlés. Ez valóban előfordulhat, ha igen akkor milyen károkat képes okozni, ki lehet-e zárni ennek az esélyét? Ha átugrik egy fogat, akkor már be sem indul?2022. dec. 13. 20:08
1/1 anonim válasza:
A modern német tehnyika...
Kifejlesztik a végletekig a vezérműszíjakat, ami olcsó, és tartós, helyette berakják mindenhova ezeket az olajnyomással menő budiláncokat.
Valószínű eltört a feszítő, vagy a patronja.
Ha csak alapjáraton reccsent el, akkor valószínű patron hiba, nem feszítette eléggé a láncot.
Gyenge olajnyomás, ami mástól is lehet.
Lehet az a motor már kuka.
Szét kell szedni, és mérni.
Egy vagyon lesz. :(
Bár alapjáraton csak szelepek görbülnek, pár darab, esetleg töri a vezérműtengelyt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!