Melyiket vennétek, ha új autót vennétek? Mercedes-Benz GLA-Class, BMW X2, vagy Volvo XC40?
Ne írjatok más autót… AZ érdekel, hogy ezek közül melyiket vennétek!
Csatolok szavazást, de nyugodtan leírhatjátok hosszabban is a választásotok okát kommentben.
Előre is köszi!
Ha mind a most kapható új autók közül értendő, akkor BMW X2, mert:
- Az iDrive számomra a legjobb infotainment rendszer
- Ebben az autóban még a "régebbi" BMW beltér van, "analóg" (szerű) órákkal kijelzővel kiegészítve, illetve fizikai gombokkal a gyakran használt funkciók kezelésére (klíma, hangrendszer, stb). Nekem ez jobban tetszik az új digitális műszeregységnél.
- A vezetési élménye a Mercedesnél egész biztosan jobb, stabilabb az autó kanyarokban, kevésbé dülöngél, mindkettőt próbáltam már. A Volvohoz képest nem tudom, azt nem vezettem, de biztos vagyok benne hogy azonos lenne a konklúzió mások véleményei alapján.
- A beltér összeszerelési minősége is jobb a Mercedesnél, ha megrángatod kicsit a középkonzolt, vagy egyszerűen rossz úton mész, ez hanghatások alapján is teljesen egyértelmű, de élőben közelebbről ránézésre is.
Az egyetlen dolog amiben nem a BMW tetszik legjobban a három közül, az a dizájn. A Volvo fényévekkel szebb autó. Viszont a Volvoban az Android alapú infotainment maga a borzalom, magát prémiumnak tituláló márkától ennél sokkal-sokkal többet várna az ember, illetve összeszerelési minőségre is a legtöbb tesztben - vásárlói értékelésben van rá panasz.
Amúgy meg csakazértis leírom a saját véleményem:
1) Ha mindenképp ebben a teljesen értelmetlen kategóriában szeretnél autót vásárolni, akkor én a Jaguar E-Pace-t venném. Az legalább nem kifejezetten csúnya, és a beltér dizájnja szerintem sokkal magasabb szinten van, az anyaghasználat már nem feltétlen. Az infotainment abban sem a legjobb, de a Volvoénál használhatóbb.
2) Ez a "nincs értelme" magyarázata. Ha kötelező lenne ilyen autót vennem, akkor megvenném, majd eladnám és vennék egy kompaktot helyette. Mert az egyik legidiótább dolognak tartom, és minden gondolkodó ember is erre a véleményre jut ha érdekli a téma, hogy mentsük meg a földet, ugye, nagyon megy az elektromos autó lobbi, meg annyira lefojtjuk már a belső égésű motorokat hogy 15 évesen dobhatjuk is ki annyira sok minden tud bennük-körülöttük tönkremenni (és ebből mind ipari hulladék lesz + kell gyártani új autót helyette - az nem szennyez véletlenül?), de közben mindenki crossoverekkel meg SUVokkal jár, amik semmilyen extra praktikumot nem tudnak nyújtani egy kompakthoz vagy kombihoz mérten, cserébe többet esznek, többet szennyeznek, kevésbé stabilan és élvezettel vezethetőek (persze, van sok futóműves okosság meg torque vectoring amivel igyekeznek ezt elfedni, de ha ugyanezt a sok okosságot belepakolod egy alapból fizikailag előnyösebb autóba... na ugye), magyarul kicsit sem ésszerű és hatékony használati tárgyak semmilyen szempontból. Csak ugye "magasan ülsz", meg ugye "biztonságérzetet ad", ugye. El van baszva ez (is), így teljesen pofátlan dolognak tartom az Euro szabványok meg az elektromos autók erőltetését, továbbra is biznisz az egész, minden más meg le van szarva, és aki ilyet vásárol, az kiszolgálja ezt a bizniszt. Jöhetnek a mínuszpontok, köszi, pont elég pluszom van hogy ne zavarjon. :)
#7.
Miért lenne ez a kategória értelmetlen? A Volvo XC40-ben már ültem és baromi kényelmes! A legkényelmesebb autó amiben valaha ültem, igaz hogy új Merciben vagy BMW-ben még nem ültem.
Úgy ilyen baromi kényelmes még a 120 kilómmal is, hogy ez egy KOMPAKT SUV.
Igen, kompakt. Abszolút nem olyan hosszú… Pl. az S90 szedán az sokkal hosszabb, vagyis nehezebb vele parkolni. Akkor értelmetlen a szedán kategória?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!