Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Előzésnél honnan tudom hogy...

Előzésnél honnan tudom hogy mikor hanyas fokozatba kell kapcsolni?

Figyelt kérdés
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni, most tanulok vezetni tehát kezdő vagyok, és nem tudom hogy mikor hanyasban lehet előzni, igen tisztában vagyok vele hogy meg fogom kapni az olyan válaszokat, hogy kezdő vagyok sőt még jogsival sem rendelkezem, :D és h elsőnek tanuljak meg vezetni igen tisztában vagyok ezekkel és nem is szeretnék még ilyesmit csinálni, sőt még jogosítvány meg szerzése után sem szeretnék, előzgetni gyorsulgatni egy darabig meg utána sem :D csak nagyon érdekel a versenyzés stb stb mivel sokan mondták, hogy helyzet függő, és attól függ hogy hány km/h val menünk épp tehát pl ha több mint 100/km h val haladunk akor már nem lehet olyat csinálni hogy vissza rakom 4 be? És aztán megint vissza 3ba? Mivel sokan mondták hogy olyat nem lehet hogy nagy sebességnél 5bol egybol 3ik fokozatba nem lehet vissza tenni, akor ugy szabad csinálni hogy elsőnek 4 aztán 3 és utána vissza fel felé kapcsolgatni? Vagy ezt honnan tudom, hogy mikor hanyasba kapcsoljak? Egy előzés vagy egy gyorsulás alatt! Mi előtt tényleg valaki le támadna még egyszer meg jegyzem nem menoskodni akarok az utcán, meg gyorsulgatni meg stb stb meg versenyezni mivel még nem is rendelkezem jogosítvánnyal, :D és jogosítvány után sem szeretnék ilyet csinálni mivel nem szeretném, el veszíteni a jogsimat egybol miután le vizsgáztam sikeresen, csak egyszerűen szeretnék tisztába lenni vele, hogy mikor hány km/h nál melyik fokozatba szabad kapcsolni h gyorsulni előzni, tudjak mivel azért nem árt tudni előzni nem szeretnék majd egy traktoros mögött meg rohadni az autóba (falusi vagyok) xD a válaszokat előre is köszönöm szépen!
2022. jún. 30. 19:46
1 2 3 4
 11/40 A kérdező kommentje:
az az pontosabban mit mutat aza link?
2022. jún. 30. 21:32
 12/40 anonim ***** válasza:

#5 vagyok.