Felmerülő kérdések a vasárnapi, 31-es úton történt halálos balesettel kapcsolatban?
A képeket megnézve 2 dolog jutott eszembe:
1) Általában frontális ütközésnél hátrafelé "szétlökődnek" az autók, itt viszont nagyon egymásba ékelődtek. Ennek mi lehetett az oka? Akkora volt a sebességkülönbség, hogy az egyik tolta hátrafele a másikat? Vagy miként tud ilyen történni?
2)
Ezen a képen kizárólag az ütközés okozta rongálódás látható a Toyotán
Ezen viszont már látni, hogy szét lett utána vágva a Toyota, a tetőnél
Na de már az első képen sem ült benne a vezető. Ebben az esetben, ha már mindenki kikerült a kocsiból, mi értelme van feszítő vágóval tovább vágni? Ez egyébként csak egy példa, láttam már más balesetnél ilyet, hogy még vágták, pedig már nem kellett embert menteni. Miért nem elég pl. csak kötéllel lehúzni az egyik autót a másikról?
1) Mivel mind a 2 autó nagy sebességgel haladt, telibe frontálisan egymásnak, így ez miatt ékelődtek egymásba. Egyszerű fizika az egész. Mivel ezek nem gumilabdák, így nem tudtak a sebesség hatására "szétlökődni".
2) Azért nem lehet, mert annyira egymásba ékelődtek, hogy könnyebb először szétvágni a roncsokat és úgy szétszedni, a felesleges erőkifejtés helyett.
Akkor szoktak "szétlökődni" amikor nem teljesen frontális az ütközés és oldal irányba kifordulva viszi őket tovább a lendület, energia.
Itt meg telibe verték egymást frontálisan és működtek a gyűrődési zónák.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!