Vennél csak ezért Suv-ot hogy egy baleset során a nagy tömeg miatt megvédjen?
Nem az a lényeg hogy ami nagy az kevésbé törik, bár az tény hogy autógyártók nem akarják direkt megölni a vásárlóikat és nem fogják a nagyobb autót direkt kevésbé biztonságosra csinálni, tehát elmondható hogy adott korosztályon belül mégis a nagyobb a biztonságosabb, viszont ez tényleg csak mellékes és nem erről van szó.
Olvassátok el a cikket és logikus dolgot ír benne, balesrt esetén a nagyobb autó kisebbet lassul, az utas kevésbé sérült. Egy Fiat 500-at hiába bélelsz ki szivaccsal ha az X5-ről lepattan mint egy gumilabda.
Mert mennyire jobb felborulni a ge©ibe, már egy kis szellőtől is?
Van felénk egy rész, ahol 70-nel lehet menni, általában a legtöbben 90 körül mennek. Van egy bukkanó, vagyis inkább kettő egymás után, de minkettő csak a sáv egyik felén. Így minden autó először jobbra, majd balra billen egyet. Az itt lakókismerik, tudják hogy nem érdemes 70 felett menni rajta. Igazából nem is látszik, csak érzed.
Na múltkor egy Dacia Duster ment előttem ott, egy laza 90-es tempóval, és én is mögötte ennyivel. Az én szedánom bírta simán, a dacia meg azt hittem hogy felborul...nem túlzok, az egyik hátsó kereke elemelkedett egy pillanatra...🤷♂️
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!