Hogyha erős a motor, nem füstöl, olyan mintha nem is enné az olajat karakterisztikában, pedig 250km-n megevett több mint fél liter olajat, akkor mi okozhatja az olajfogyasztást?
Egyébként ez simán lehet szelepszárszimering hiba is.
Azt mondod hogy nem folyik, picit olajos az alja, de nem cseppen el.
Nem tudom milyen autóról van szó, lehet már leírtad, de lusta vagyok visszaolvasni, szóval nem kell egyből a legrosszabbra gondolni.
Ha tényleg olyan erős az autómint gyárilag, akkor nagy valószínűséggel a szelpszárszimeringek gatyák. Azoknak a cseréje sokkal olcsóbb.
És amúgy, hogy lehetsz ilyen kegyetlen... Szegény cicák a válaszodban mindjárt sírnak, oszt odateszel melléjük egy uborkát... Meg akarod őket ijeszteni!?
#33
Egy füstgáz mérés nincs annyi.
#36 Nem mondasz hülyeséget. Ha már mérés akkor én inkább a kompressziót méretném meg. Abból egyből kiderül, hogy a motor kopott, vagy csak a szelepszárszimeringek öregedtek el. Mert ugye ha van rendesen kompresszió (tudom hogy van valami hivatalos neve a kompressziómérésnek, csak nem jut eszembe), akkor nem a motor van elkopva.
Jah, egyébként én sose mertem órán gyakorizni...mivan ha valaki meglát? Szerintem tök gáz.😅
#37 direkt elbújok a leghátsó sorban, mellettem levő székre a táskámat rakom, nehogy odaüljenek és csak így merek gyakorizni. Nagyon para.
Vegyek kompresszió mérőt vagy inkább a szerelőre bízzam?
#36
Ja, ha tudod, akkor nem szóltam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!