Erre a célra megfelelő egy ilyen autó?
Állattartással foglalkozunk, a tanya 3 km-re van a háztól.
Ebből 2 km-t közúton teszek meg, a többi magánút (földút).
Van egy "normális" autóm ami állandóan poros, saras lesz, meg nem szeretem a földúton használni.
Viszont azért, hogy kijárjak oda nem akarok terepjárót venni.
Arra gondoltam, hogy vennék valami olcsó szart amin van műszaki.
Egy ismerősömnek lenne egy 2001-es Suzuki Swiftje, 2024 februárig vizsgás.
Viszont elmondta, hogy plusz pénzért ment át az autó, szóval van az alján rohadás (nincs kilyukadva) a gumik öregek, és a kuplung néha megcsúszik, meg magasan fog, de szerinte addig bírni fogja amíg van vizsga.
130 ezret kérne érte, és nem nagyon akar engedni belőle.
Tudom, hogy erre mindenki azt mondja, hogy egy életveszélyes roncs aminek nincs helye közúton (valószínűleg 4 használt, jó állapotú gumit vennék rá)
Viszont nekem pont ilyen autó kéne ami kivisz oda ezen a távon, papíron részt vehet közúti forgalomban, a rendőr úgysem fog alámászni, hogy rohad e, kívülről meg nem látszik rajta.
Néztem az eladó autókat, Suzuki csak motorhibás van ennyiért, vagy lejárt vizsgás.
Nem mintha számítana de ebben a kocsiban 70 ezer km van, ő a második tulaja, az első a nagyapja volt.
Viszont az utóbbi években munkás autónak használták, mindent is szállítottak benne, úgyhogy a beltere a km ellenére lelakott.
Valószínűleg tőlem a bontóba menne, de nagyjából 200 ezret szánnék rá, hogy ne a szeretett, normális autóm legyen tönkretéve meg összekoszolva a tanyán.
Kérdés, hogy ez az autó megér ennyit?
nekem is suzukim van 1997 es nagyon jó autó, kilakatoltam.
kuplung csuszik az baj mert a váltót levenni senki nem fogja 2 forintért az fix, és ez a trágya valeo is minimum 20 000 ft már szettben..
szóval inkább nézz jobbat
utóírat remélem az állatokat nem bántjátok, és nem okoztok nekik fájdalmat
Nem tengelyig érő sár van, és persze, hogy elmegy, ha a mostani autóm is elment mindenhol ahol kellett.
Nyáron felveri az út a port, esőben, hóban meg sáros lesz a kocsi oldala, az nem jelenti, hogy off-road pályán kell kijutni.
Az, hogy egy kuplung 20 ezer...hát a mostani autómhoz 160+munkadíj, szóval ez abszolút megnyugtató infó volt.
Azt hittem ehhez is drágább, de ha ezen felül még valami reális munkadíjat is kalkulál a szerelő lehet megcsináltatom mielőtt tönkre menne :)
" Van egy "normális" autóm ami állandóan poros, saras lesz, meg nem szeretem a földúton használni."
Aztán mi baja lesz ha sáros vagy poros lesz?
Hetente egyszer lemosod és kész, feleslegs ennyi pénzt kiadni meg fizetni rá minden kötelezőt.
És még akkor a rendőr is megfoghat érte.
Mások vagyunk, én nem szeretem ha egy trágyadomb az autóm.
A cipőmmel is beviszem a sarat, port, és ez a normális autóm egy fiatal, "jobb" kocsi amit nem földúton szeretnék használni.
Megdolgoztam érte, karbantartom, és vigyázok rá -ebbe beletartozik a tisztaság is-.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!