nagyjából ahogy #3 írja.
5-10 éves korában már látszik is az árakon, hogy szépen besimulnak a "fapados" kocsik közé :)
Hát mondjuk egy Suzukit nem nehéz überelni... egy mait sem. Az az anyaghasználat és minőség ami fogad belül...
Már újkorában recsegő műanyag elemek, amiknek az élei itt így futnak, amott úgy futnak, rossz kellemetlen érintésű tapipad középen, rossz helyen (fentebb kéne lennie), akadós sűrűn pontatlan váltó, rossz váltásérzet, vaskos hosszú első ajtók, ahol más autóból kényelmesen, úgy pl. egy S-crossból, Vitarából nehézkes kiszállni parkolóban.
Valahogy nem az igazi, nem ezt várná az ember egy 6-7 milliós kocsitól. Új Swiftben nem ültem, nem tudom milyen.
Na igen, de mondjuk a Vitaránál most az új 6.5M, a 4 éves meg 5.5M (15% bukta)
Egy BMW X3 30 nál meg 25M az új és 15M a 4 éves (40% bukta)
Anyaghasználat,kényelem,összerakottság,több extra,menettulajdonságok.Pl nem kezd el 130-as tempónál táncolni az úton mint egyes olcsóbb autók és nem dől össze-vissza kanyarban.
Hangszigetelés,nem kell ordibálni autópályatempónál.Erősebb motorok amik nem 4-5000-et forognak 130-nál.
Jobb futómű, jobb anyaghasználat, kényelmesebb ülések, jobb hangszigeteltség, apró ilyen-olyan funkciók, amik egy olcsóbb kategóriás autókban nem feltétlen vannak meg. Hülyeségnek hangzik, de már az ajtó csukódásábül lehet érezni, hogy ez bizony nem egy Suzuki.
Csak példaként. Barátom 1996-os C Mercijében olyan csend van, mint egy mai középkategóriás nem prémium autóban. Pedig van köztük 26 év.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!