Miért akar hibridből szinte mindenki unalmas toyotát, amikor sokkal több vezetési élmenyt adó és megbízható Kia, Hyundai is ott van?
Azért a Kia-Hyundai sem adrenalinbomba ha a hybrideket nézzük…
Elhiszem hogy a Kia-Hyundai is megbízható, de mégis egy sokfokozatú automata van bennük kuplunggal míg egy Toyotában egy elromlani képtelen e-CVT (ami nem is váltó) kuplung nélkül. Én a Toyota rendszerében sokkal jobban bízok.
A hyundai meg a kia sem ad "vezetési élményt".
Egy dögunalmas kiám van, 70e lm alatt mégcsak kopóalkatrészt sem kellett cserélni (olaj, folyadék szűrők kivételével).
Jó nekem ez az unalmas, mindig ugyanaz történik mikor elfordítom a kulcsot, vagy mikor rálépek a gázra :)
Majd ha lesz hozzá helyem veszel egy V8-as vadállatot élménynek.
14:nem vallom az álláspontodat.
A toyota vezetési elménye tényleg katasztrófa, de a kia/hyundai se jobb. Próbáltam, kiam van..
A minőségről annyit hogy javarészt japán autóim voltak, kivéve egy ford, de a kiám a fordos mércével nézve is egy hulladék.. tavaly másujban tehát nincs 1 éve hogy lejárt a gari mert elértem a 150 ezret, évek alapján még lenne garim.
Szeptember végén 1.8 millió forint javítást eszközöltem rajta, (motor), és idén már volt tréleren, egy banális elcsattanó üzemaqnyagcső miatt. Szó szerint elporladt, nem volt nagy tétel tréler 25, javítás 60. (gyári alkatrész kellett az volt hamar)
Még lenne mit költeni rá, de igazából nem kívánkozom erre, a tetőablak és térénycsapágy ami most következik, talán majd egyszer. a tetőablakot inkább nem nyitom ki.
Ne haragudj, nem tudom milyen a toyota, mert 1 van a családban az olyan amilyen, de megbízható, mazdám van és rohadt sok hondám volt, azok megmutatták hogy mi a minőség.. Nem rossz a kia, de ne ájuljunk el tőle..
Ja, elporladt a fényszóró mosóm, kb 7 méterre lövi ki előre a vizet, lazán le tudom vele lőni a gyalogost a zebrán :) Azt is kéne cserélni.
Persze nem rossz, de ne ájuljunk el tőle..
"Csak azt írtam, hogy egy Toyota hibrid nullához közeli vezetési élményt ad, egy kia/hyundai pedig fölötte van jóval."
Mi meg kijavítottunk, hogy nem így van, mindkettő nulla. Persze lehet "muris", hogy a villanymotor miatt megindul az autó 0-ról 50-ig elég ügyesen és lehet ezt egyik Kia modell jobban tudja picit, mint egy másik Toyota modell, de ez minden, csak nem vezetési élmény. Egyszer próbálj ki egy GR86-ot és akkor rájössz, hogy mi a vezetési élmény. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!