Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért akar hibridből szinte...

Miért akar hibridből szinte mindenki unalmas toyotát, amikor sokkal több vezetési élmenyt adó és megbízható Kia, Hyundai is ott van?

Figyelt kérdés
2022. febr. 1. 23:02
1 2 3
 11/22 anonim ***** válasza:
70%
Nem azért de melyik Kia, Hyundai vagy Toyota ad vezetési élményt? Pláne egymáshoz képest érdemben eltérőt?
2022. febr. 2. 07:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/22 anonim ***** válasza:
71%
Aki vezetési élményre vágyik, az nem ilyen szappantartó koreai hulladékokat fog venni, elhiheted. :D Közlekedésre meg jó bármi.
2022. febr. 2. 07:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/22 Beviz Elek ***** válasza:
66%

Azért a Kia-Hyundai sem adrenalinbomba ha a hybrideket nézzük…


Elhiszem hogy a Kia-Hyundai is megbízható, de mégis egy sokfokozatú automata van bennük kuplunggal míg egy Toyotában egy elromlani képtelen e-CVT (ami nem is váltó) kuplung nélkül. Én a Toyota rendszerében sokkal jobban bízok.

2022. febr. 2. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/22 A kérdező kommentje:
Nem kell kiforgatni a szavaimat, aki hibridtől azt várja, hogy ferrari legyen az nem komplett. Csak azt írtam, hogy egy Toyota hibrid nullához közeli vezetési élményt ad, egy kia/hyundai pedig fölötte van jóval. Megbízhatóságról meg annyit, hogy ismerősnek kia niro van 240.000km van benne és mindene gyári. Olaj, szűrőcseréken máshoz még nem kellett nyúlni. Nem mondom, hogy a toyota prius 2 pl rossz lenne, mert az még megbízható volt valóban(olajzabálástól eltekintve), de vezetni kb olyan, mint egy marutit élményfaktorban kifejezve.
2022. febr. 2. 09:55
 15/22 Valentino BROssi ***** válasza:
31%
Minél szegényebbek és kiszolgáltatottabbak az emberek annál inkább kockázatkerülőek lesznek. Tudod: "havi 200 fixszel az ember könnyen viccel" - annyi különbséggel, hogy ennyiből ma már senki nem viccel, hanem leginkább besavanyodva számolgatja az aprót. Ezért mennek nálunk ezek a középszar ázsiai autók - a többség abban a hitben él (a reklámok ezt közvetítik), hogy minél unalmasabb egy autó annál tartósabb lesz és annál kevesebbet kell költeni rá. A Suzuki erre pl. sokszor rájátszik, a reklámokban, hogy "nézzétek milyen nyárspolgári ez az autó - ha ennyire fapados akkor csak jó lehet" téma sugalmazásával, de a Toyota is hasonló a maga módján.
2022. febr. 2. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/22 anonim ***** válasza:
48%

A hyundai meg a kia sem ad "vezetési élményt".

Egy dögunalmas kiám van, 70e lm alatt mégcsak kopóalkatrészt sem kellett cserélni (olaj, folyadék szűrők kivételével).

Jó nekem ez az unalmas, mindig ugyanaz történik mikor elfordítom a kulcsot, vagy mikor rálépek a gázra :)

Majd ha lesz hozzá helyem veszel egy V8-as vadállatot élménynek.

2022. febr. 2. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/22 anonim ***** válasza:
45%
A Toyota már akkor csinált ikonikus autókat, amikor a hyundai és Kia még a pics@ba se volt. Ha jól tudom még mindig a Toyota a legnagyobb gyártó, ami gondolom nem véletlen.
2022. febr. 2. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/22 A kérdező kommentje:
Valóban előbb létezett a Toyota, mint márka, viszont csupán pár évvel volt lemardva kia (nézz utána). 30 éve még valóban a megbízhatóság egyik éllovasa volt Toyota illetve Honda. Mára már ez a megbízhatóság már nem úgy jellemző, mint akkor, hanem annyira, hogy 100e elmegy komoly gond nélkül általában, viszont zabálni szereti az olajat 1.33 stb és akad jó pár rossz konstrukciójú motorja. PL: 2.2 d4d. Van rosszabb is nem azt mondom, de mára kizárólag a hibrid maradt nekik mint viszonylag megbízható kategória. Mondjuk láttam pár éves szétthullot motorú rav4 hibridet már.. Vicces, hogy milyen anyagspórolásokat műveltek azzal a motorral.
2022. febr. 2. 13:32
 19/22 anonim ***** válasza:

14:nem vallom az álláspontodat.


A toyota vezetési elménye tényleg katasztrófa, de a kia/hyundai se jobb. Próbáltam, kiam van..

A minőségről annyit hogy javarészt japán autóim voltak, kivéve egy ford, de a kiám a fordos mércével nézve is egy hulladék.. tavaly másujban tehát nincs 1 éve hogy lejárt a gari mert elértem a 150 ezret, évek alapján még lenne garim.

Szeptember végén 1.8 millió forint javítást eszközöltem rajta, (motor), és idén már volt tréleren, egy banális elcsattanó üzemaqnyagcső miatt. Szó szerint elporladt, nem volt nagy tétel tréler 25, javítás 60. (gyári alkatrész kellett az volt hamar)


Még lenne mit költeni rá, de igazából nem kívánkozom erre, a tetőablak és térénycsapágy ami most következik, talán majd egyszer. a tetőablakot inkább nem nyitom ki.


Ne haragudj, nem tudom milyen a toyota, mert 1 van a családban az olyan amilyen, de megbízható, mazdám van és rohadt sok hondám volt, azok megmutatták hogy mi a minőség.. Nem rossz a kia, de ne ájuljunk el tőle..


Ja, elporladt a fényszóró mosóm, kb 7 méterre lövi ki előre a vizet, lazán le tudom vele lőni a gyalogost a zebrán :) Azt is kéne cserélni.


Persze nem rossz, de ne ájuljunk el tőle..

2022. febr. 2. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/22 anonim ***** válasza:
100%

"Csak azt írtam, hogy egy Toyota hibrid nullához közeli vezetési élményt ad, egy kia/hyundai pedig fölötte van jóval."


Mi meg kijavítottunk, hogy nem így van, mindkettő nulla. Persze lehet "muris", hogy a villanymotor miatt megindul az autó 0-ról 50-ig elég ügyesen és lehet ezt egyik Kia modell jobban tudja picit, mint egy másik Toyota modell, de ez minden, csak nem vezetési élmény. Egyszer próbálj ki egy GR86-ot és akkor rájössz, hogy mi a vezetési élmény. :)

2022. febr. 2. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!