Ilyen nyugodtan közlekedtek ti is?
Igazából semmi nagy extra nincs a videón. Megáll a stop táblánál meg nem padlózza le a 100 méteres egyenesen.
Ennél azért egy fokkal dinamikusabban vezetek városban (Németországban élek), de nem nagyságrendekkel. Egy átlag városi úton max 2-3 percet nyernék, ha idegbeteg módon vezetnék. Így viszont sokkal nyugodtabb és biztonságosabb.
Nem néztem végig a 20 perces videót. De mit kell nézni? Nekem ez teljesen normál vezetésnek tűnik. A sebességmérőn a számok ne tévesszenek meg! Ez mérföld/óra. Amikor 30-at mutat, az majdnem 50 km/h.
De mivel nem tűnik fel semmi különös bele-bele tekerve a videóba, lehet hogy akkor én is tötymörgő vagyok. :D A minap pl azért dudáltak le, mert a pirosra váltó lámpánál városban nem nyomtam 70-nel, hogy aztán satufékkel megálljak a sor végén, hanem hagytam motorfékkel kigurulni az autót, amit a mögöttem jövő zokon vett.
Ez nem nyugodt vezetés, simán idegesítő tötymörgés és bénázás.
Miután zöld lesz a lámpa, 5 másodperccel később indul. Bezzeg mikor előtte nem indul el valaki, akkor nagy gázzal kikerüli, hogy aztán a következő piros lámpánál megint egymás mellett álljanak.
Kikerülésnél rángatja a kormányt, sávváltásnál majdnem ráhúzza a másik autóra.
Az álló kocsisorban 10 méteres helyet hagy maga előtt, sokan az ilyen nyomik miatt ragadnak be a kereszteződésbe.
Szerintem alapvetően nincs ezzel semmi komoly baj. Amiket én észrevettem:
- Többször volt kereszteződés közbeni sávváltás, ami nem volt szép. De tudom, hogy sokan így csinálják. Engem ilyenért tanuló vezető koromban a helyszínen kiheréltek volna.
- Stop táblánál mindig megáll. Igen, ez így szabályos. Bevallom én nem mindig fékezek le teljesen állóra, főleg belátható ismert kereszteződéseknél.
- Ismeretlen, nem belátható kereszteződésnél lévő stop táblánál dudáltak már le, mert meg mertem állni hogy körülnézzek.
- Olyan helyen ahol nem jártam még, nincs helyismeretem, a kis utcákban én se lövök ki padlógázzal és nem gyorsítok fel 70-re bízva a vak szerencsémben.
- Látszólag egyenes úton szinte folyamatosan aprókat de nagyon hirtelen mozdulatokkal korrigál. Ennyire rossz lenne ennek az autónak az egyenesfutása?
- Piros lámpánál én kicsit közelebb szoktam megállni az előttem lévőhöz képest. De látszik a videón, hogy a többi autós is elég nagy helyet hagy. Lehet itt ez a szokás. Azt én se szeretem, mikor a kipufogómat hőmérőzik és visít a radar úgy beáll a seggembe. Főleg emelkedőn megállásnál szeretik ezt előszeretettel játszani egyesek.
14 percig volt türelmem nézni a videót. Ez alatt más észrevételem, kifogásolnivalóm nincs.
Igen, a magyar utakon rengeteg az idegbeteg és mindenki marhára siet. Szó szerint élet-halál harcot vívnak azért, hogy 10 másodpercet nyerjenek. De ezt eddig is tudtuk és tapasztalja mindenki aki autózik.
Feltartja a forgalmat? 😀 Nem. Csak azt a Hamiltont tartja fel, aki cikázna a sávok között, mert ő siet, ő fontos ember, az ő ideje drága. Miskolc, József Attila út. 60 km/h. A zöldhullám is erre a sebességre van beállítva. Na most mi a jobb? Tépni 70-80-al, hogy többször megállj a lámpánál. Vagy 60-al tötymörögni egészen a Búza térig (belváros) úgy, hogy a Szondi utcától 50 km/h a sebességkorlát. Kb. a város elejétől folyamatosan, megállás nélkül eljuthatsz a belvárosba. És feltartok valakit.
Vicc.
Amikor más szarakodik előtte a zöldnél, akkor egyből kielőzi jobbról, hogy a következő pirosnál ő legyen elöl.
Biztos a nagyanyja egy türelmetlen, rohadék magyar volt.
#18
Van esély rá, hogy az volt. Egyébként az a viselkedés nem jellemző az ottani közlekedésre.
Aztán mi van akkor ha kielőzi?
Ez az egyetlen értelmes megmozdulása volt a sofőrnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!