Milyennek gondoljátok az audit?
Minőség, kényelem, anyaghasználat stb, minden érdekel! Melyik autómárkával/autómárkákkal ér fel?
Összes évjáratra kíváncsi vagyok.
Azt, hogy itt az oldalon nem egy felhasználó írta, hogy a Skoda már beérte minőségben az Audit.
Meg azt, hogy túl értékelt márka, amikor ezt a minőséget a Lexus, az Infiniti, a Volvo, és az amerikai prémiumok, Buick, Lincoln és a Cadillac is hozza.
A Skoda nagyon jó autó műszakilag és sok kis okos megoldásban talán még jobb is mint az Audi!
Viszont a munkahelyem Skoda fétisben szenved, így elég sokhoz volt szerencsém, a beltér minőség érzetben totál nincs egy téren az Audival!
Rendben van kialakításra meg minden, de kopogós műanyag az egész, az Audinál meg még az olcsóbb modelleknél is minőségi az anyaghasználat!
Műszaki paraméterekre nem térek ki, mivel a kérdezőt nem ez érdekli!
#15
Ezzel a korlátolt gondolkodással ne vegyél se Lamborghini-t se Bugatti-t mert mind szar túlárazott Volkswagen... és ezzel a gondolattal kell este lefeküdnöd...
Úristen...
#16: imádom, amikor a számba adják azokat a kijelentéseket, amiket nem állítottam. Tehát tételesen:
-nem állítottam, hogy szar
-nem állítottam, hogy túlárazott
-nem mondtam, hogy azért nem kellene megvenni, mert a VW csoport tagja.
Tehát mégegyszer: az Audi, mint márka szervesen részét képezi a VW AG-nek, egészen konkrétan 1964 óta. A Volkswagen pedig egyáltalán nem titkoltan, nagyjából a 90-es évek óta kezdte el feljebb pozícionálni a márka presztizs értékét, hogy konkurense lehessen a Mercedesnek és a BMW-nek. Ami tény, az pedig tény, hogy a mai napig azonos platformra épülnek az összes többi VW csoportos autóval, nagyban használnak azonos alkatrészeket, a fejlesztések is házon belül oda-vissza vándorolnak, és még a fő stílusirányzat is megegyezik a konszernen belüli autókkal.
Így tehát teljesen joggal tehetjük fel a kérdést, hogy mivel nyújt többet egy Audi, mint egy VW, vagy Skoda, amikor a technológiai és gyártási alap sokszor megegyezik. Ez pedig többnyire, mint az autóiparban oly sokszor, kimerül a többi márka szándékos lebutításában. Innentől kezdve csupán nézőpont kérdése, hogy az Audi lesz egy feláras Skoda, vagy a Skoda lesz egy leegyszerűsített Audi. Ez az, amit a vásárlónak el kell döntenie. Egy Mercedes, vagy BMW esetében nem fordul meg az ember fejében, mivel ott házon belül nincs olcsóbb alternatíva, ugyanarra a padlólemezre és hajtásláncra, míg a VW AG-nél elég gyakran van.
De igen, minden bizonnyal én vagyok a korlátoltan gondolkodó, aki észreveszi azt, ami kb. mindenkinek a szemét kiszúrja.
A Volkswagen soha nem volt prémium! Adolf Hitler egy olcsó, de jó minőségű németeknek szánt népautót akart létrehozni ezzel a márkanévvel 1937-ben!
Nyilván a VW ma már ezt nem reklámozza, mert a náci jelző ma már nem túl kecsegtető!
#18
Ezek a gondolatok mind igazak elméletben és meg is értelek, de ülj be egy új Skoda-ba és utána egy új Audiba!
Meg fogod érteni a különbséget, értem azt amit mondasz, hogy műszakilag egy Octavia meg egy A4 kb egy kutya, itt a minőség érzetről beszélünk!
Csak ahogy megfogalmaztad az nem tetszett...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!