Mi lehet a gond? Rendetlenkedik a jobb első kerekem?
A helyzet az, hogy szinte az összes futómű elemem cserélve van (elől) de mégis egy bizonyos sebesség után el kezd rázkódni a jobb első kerekem, de tök véletlenszerűen, valamikor 90km/h-nál valamikor 100-nál vagy 110-nél, 0-ról elkezdek gyorsítani enyhén rossz úton, olyan 90-es sebességnél már rázkódik is a jobb első kerekem, vele együtt érezni meg látni a kormányon is, hogy jobbra balra mozog 1-2 centiket, és ez csak akkor szűnik meg ez a rázkódás, ha vagy ráfékezek egy picit, vagy kormányon rántok egy picit jobbra vagy balra, nem annyira hogy átkerülök a másik sávba, csak egy picit és akkor abba hagyja.
A helyzeten még annyiban tudtam segíteni, hogy axiál csukló lett cserélve, jobb lett…. (és itt lett teljes a futómű csere) de nem tökéletes, rázkódik továbbra is véletlenszerűen csak most nem olyan erőteljesen. Futóművét érdekes betudták állítani, pedig úgy tudtam ha valami nem jó akkor azt be sem tudják állítani. Kerekek jók, nyári szettnél jött elő a probléma, most épp a téli szett van fent, de ennél ugyanúgy csinálja.
Lengéscsillapító nincs még cserélve, ez kb. 5 éves, hibára utaló jele nincsen, de ez egyetlen alkatrész ami nincs még cserélve. Lehet ez nem jó mégiscsak?
Nem tudom már mit tegyek, vagy mit tehetnék, probléma ugyanúgy fent áll pedig még rázópadra is elvittem.
Ott azt mondták lengőkar nem jó, de vadi új, 2 hónapja lett cserélve, és előtte is ugye fent állt a hiba, de csere után is ugyanúgy fent áll… meg akkor a futómű állítás is sikeres lett, nem értem tényleg már..
Most hogy látom ezt a videót, lemerem fogadni, hogy mégiscsak az nem jó. Videón olyan szinten látni ahogy ráz a kerék, nálam is szerintem ez van.
Hálás köszönet!!
Bár nem értem….. lengőkar csere előtt sem volt jó, pont ezért lett cserélve, és így sem jó…. de rázópadon érdekes valamiért azt mondták hogy nem jó a lengőkarom, akkor épp 2 hónapos volt, gumi szilentnél fel-le mozgott, de ez hibának számít? Ott a szilentnél mindenképp fel-le mozog nem?
Na szóval csere óta sem jó, axiál csere óta jobb lett de nem lett tökéletes, 100ezer ft.-os lengéscsillapító csere meg felesleges volt mert ugyanúgy fenn áll a hiba…
Most màr tényleg nem tudom hol keressem a hibát vagy próbáljam meg megint a lengőkar cserével?!?
Az alkatrész cserélgetés nem javítás!
Vidd el máshova, ahol rendesen meghallgatnak és felveszik a munkalapra a hiba pontos leírását.
A szervizünk olyan hibákkal foglalkozik ami kihívás. Általában előttünk elviszik egy tucat helyre, és inkább csak fokozzák a problémát.
Aki ennyire túl aggódja a dolgot azt nem vállaljuk. És tudod miért?
2 oka van. Az első, a normális munkának ára van. És ilyenkor a 100-200e Ft-os autó összértékét meghaladná a hiba feltárása/javítása. Főleg, hogy előtte ráköltött a tulajdonos egy véka pénzt egy tucat szerelőnél, amitől jobb nem lett, csak a Te zsebedet könnyítette meg.
Majd rájövünk, megcsináljuk, kiszámlázunk 150e Ft-ot, és megy az any@'zás, hogy milyen egy lehúzós szerviz vagyunk. EZERSZER felültünk a szopó rollerra, elég volt.
A második okot le sem írom.
Attól, hogy új az alkatrész még lehet hibás. Lehet még szerelési hiba is. Egy leesett féltengely súly is okozhat ilyen jelenséget. Váltó kihajtás, belső-külső féltengely csukló. Kerék centír, gumi hiba, lengéscsillapító, de még "SZOFTVERES" rángatás is előfordulhat. Utána jöhetnek a szilentek, bármi.
Ez a weboldal erre alkalmatlan, és szakmaiatlan erről itt látatlanban TIPPELGETNI.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!