A nem elektromos állófűtés honnan kapja az üzemanyagot?
Azért gondoltam bonyolultabbnak a dieselt mert ott sokkal nagyobb nyomáson kell befecskendezni az üzemanyagot, legalábbis az autó motorjánál így van.
Utána néztem milyen állófűtések vannak és valóban leginkább gázolajjal működőeket találtam. Bár az autóm motorterébe elférne egy kis benzines tartály amit biztonságossá lehetne tenni, és ebből indultam ki. Azonban ha leginkább gázolaj üzeműek vannak, akkor az lesz a megoldás. Írta itt valaki hogy az üzemanyagtankból kapná a gázolajat. Ezt még most sem értem.
Nem egyszerűbb lenne ha a motortérbe már bevezetett csövet osztaná ketté a szakember és nem a tankon fúrna lyukat és azt vezetné előre?
Nem értetlenkedek, csak szeretném részleteiben látni a dolgot, és nem teljesen tudatlanul állni a szaki elé.
Nem tudom, hogy ezt a reakciót logikailag hogy az életbe hoztad ki bármelyik válaszomból. Én is, meg más is leírta, hogy van, csak messze nem annyira elterjedt, mint a dízel.
A retrofittinget amiatt említettem meg, mert mocsokul nem mindegy, hogy egy új jármú tervezésénél eleve számolnak ezzel, és minél ideálisabban, célszerűbben alakítják ki a beépítését, vagy utólag szerelik be, ahol elég komoly konstrukciós kötöttségekhez kell igazodni.
Az, hogy be lehet-e kötni a motorhoz menő ágba, attól függ erősen, hogy milyen üzemanyagszivattyú(k) vannak a rendszerben, és azok honnan kapnak hajtást, mert ha mechanikusan a motorról - márpedig a régebbi járműveknél ez bizony jellemző - akkor cseszheted a tudományt, nem fog működni álló motornál az állófűtésed, ha rákötöd, ha meg elektromos üzemanyagszivattyú van, módosítani kell a bekötésén, hogy szállítson a kazánnak álló motornál, de teszem hozzá, az állófűtéseknek rendszerint van vagy beépített, vagy hozzá opcióként ajánlott külön üzemanyagszivattyúja.
Egyébként egész nyugodtan nagyokosozhatsz, ugyan részedről csak tippelni tudok, de valószínűleg pontosan kettővel van több diplomám gépészetből, mint neked.
Úgy lett leírva hogy ritka mint a fehér holló a benzin üzemű állófűtés, meg rendkívül drága. Meg hogy milyen ostoba vagyok hogy a motortérbe akarok berakni egy kis üzemanyagtartályt, mert akkor két tankra kell odafigyelni. Ami engem illet nem vagyok egy elkényelmesedett alak, tudok kezelni többet is.
Nem tudom ki melyik választ írta, itt senkinek nincs neve.
A #15. hozzászólásad több sebből vérzik.
"úgy lett leírva"
(ez a szenvedő szerkezet magyartalan, leginkább az angol nyelvre jellemző)
"motortérbe berakni egy kis üz.a tartályt"
(biztonsági okokból, az elmult 30 évben sehol nem találkozhattál ilyen megoldással)
"milyen ostoba vagyok"
(nos, ha azt írod magadról.....én nem vitatkozom)
Szép estét. ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!