Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Egy Automata váltós autóval...

Egy Automata váltós autóval hogyan kell várakozni a pirosnál?

Figyelt kérdés
Kézi váltónál tudom,hogy ki kell venni üresbe,és nem egyesben plisz kuplung,de automatánsk D+fék,vagy N-be ki kell venni?
2021. okt. 27. 18:32
1 2
 11/18 D. Brasco ***** válasza:
94%
Minden automata váltó halála az allandóan D-ből N-be kapcsolgatás vagy fordítva........egy automatát amugy is nagyjából 2 állásban hasznal az ember....D-ben meg P-ben azt jó napot.....oké néha R-ben,de üresbe (N) kirakni semmi ertelme.
2021. okt. 27. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 anonim ***** válasza:
55%
Sokszor előfordul, hogy amikor N-be rakom, akkor elkezd a lejtőn lefelé gurulni az autó, így a kéziféket is be kell nyomnom. Sok értelme nincs. Ha sokat kell várni, akkor inkább P, azzal nem gurul el az autó. Csak az sajnos kinyitja az ajtókat...
2021. okt. 28. 00:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/18 anonim ***** válasza:
87%

Minden nap leírjuk, az automatának az a lényeg, hogy elindítod az autót, berakod D-be, majd amikor megérkezel az úti célodhoz akkor kézifék és vissza P-be. Nem kell rakosgatni sehova menet közben.

D-ben hagyod és nyomod a féket.

2021. okt. 28. 07:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 anonim ***** válasza:
89%

Hagyod D-ben, és állsz a féken.

A robotkuplungos nem fog akarni kúszni, ha nyomod a féket, a régi olajos meg igen, de az ugy is van kitalálva, hogy bírja.

2021. okt. 28. 10:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/18 A kérdező kommentje:
Ja és autóhold nélkülinél be szabad húzni D-ben a kéziféket,ha nincs kedvem a féken tartani a lábamat?
2021. okt. 29. 15:12
 16/18 anonim ***** válasza:
78%

#11,#13,#14 pontosan leírta mi a zeendő...felesleges próbálkozni a melegvíz feltalálásával.

Öreg vagyok, évtizedek óta automatákkal járok, abból még nem volt gond, hogy D oszt jónapot. Lámpánál féken a láb, zöldnél felenged, aztán gyí!


Vagy húsz éve vettem egy akkor csodának számító japó autót..itt jártam állandóan a város sűrűjében, dugó dugó hátán...nos kipróbáltam milyen N be téve várakozni..hát kis híján hazavágtam a váltót..egy idő után hibát lezett. Gyorsan abbahagytam ezt a próbálkozást..


A kezelési könyvekben a gyártó külön felhívja a figyelmet, hogy nincs értelme kapcsolgatni, elég a fék.

2021. okt. 30. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 anonim ***** válasza:
a sima robotizalt kezivalto,ami pl a kamionokban is van, ott ki kell(ene) rakni minden alkalommal uresbe, mert az automata benyomja a kuplungot. Ugy tudom szemelyautoknal is vannak ilyen fajta valtok, nem csak cvt meg nyomatekvalto ahol nem baj.
2021. okt. 31. 08:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/18 anonim ***** válasza:
Próbáljuk másképpen,amit előttem már többen,jól leírtak.Kétszer írom,kétszer írom,hogy te is megértsed,hogy te is megértsed.Váltó D-ben,láb a féken.Váltó D-ben,láb a féken.Pirosnál.Pirosnál.Amikor zöld lesz,amikor,zöld lesz,a lábat.a lábat,le a fékről,le a fékről,rá a gázra,rá a gázra és és gyí,gyí!Ennyi.Ennyi.
2021. okt. 31. 22:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!