Fekcsere után van ilyen?
BMW e60 530d automon fékbetét csere volt.
És most olyan mintha menet közben visszafogná valami az autót.
Lehetséges hogy a betétnek hozza kell kopnia a tarcsahoz?
Vagy mi lehet?
És akkor mi a teendőm?
Rosszul lett felrakva a betét??
Szétszedni a nyerget, megjáratni, kipucolni, karmantyúkat és a porvédőt cserélni.
Egyébként cserekor a csúszófelületeket amin a pofák mozognak, meg kell kenyni a zsírral amit adnak hozzá.
Nem, a betétet nem lehet rosszul felrakni. Esetleg elfelejtették bezsírozni, de attól nem fogná vissza az autót.
Arra gondolok, hogy sokáig kopott betéttel közlekedtél és most, hogy visszanyomták, szorul a dugattyú.
A jobb első fekbeteten szó szerint semmi nem volt.
Teljesen elkopott.
Az autót 2 éve vettem, fék jó volt, de kezdtem hallani hogy surlodo hang jön a fektol.
Ezért cseréltem. És ekkor vettem észre. De az összes fékbetét nagyon el volt kopva.
Tehát akkor a dugattyut kellene zsirozmi?
Vagy ez amúgy nagy baj most?
Ha megég az új pofa akkor az kuka.
Ilyenkor ajánlott teljesen szétszedni a féket; kinyomni a dugattyúkat levegővel, átnézni milyen állapotban vannak, porvédőket, tömítéseket cserélni mert ezek pár száz forintos tételek.
Mindent lepucolni a rárakódott kosztól, fékportól, majd összeszerelés után ahol mozog a pofa oda kimondott fékzsír kell ami hőálló.
“ Tehát akkor a dugattyut kellene zsirozmi?”
Nem a tárcsát. 🤣🤣🤣
Viccet félretéve, vidd el szerelőhöz, ha van szerelő haverod, csináljátok meg együtt és tanulj.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!