Milyen olcsón tuningolható autók vannak?
Kicsi autót keresek (1,5tonna alatt), amiből ki lehet hozni 4-5 száz lóerőt. Persze ha nagyon könnyű a kocsi, mint pl az MX-5, akkor nem kell olyan nagy teljesítmény.
Az a célom, hogy találjak egy autót legfeljebb 3, de inkább 1-2 millió forintért.
Olyan autót keresek, ami már alapból könnyű, gyors, fürge. Az se baj, ha 15-20 éves.
A lényeg, hogy jó futóművek legyenek alatta, mert fontos a kanyarodás, és egy jól tuningolható motor legyen benne, amit fel lehet húzni.
1 millió körül költenék a tuningra, de az se baj, ha kijön kevesebből.
Találtam pár turbós japán gépet, de nem tudom, melyik motor bírja ha megmókolják kicsit.
Milyen ötleteitek vannak?
Ok.
Ha a pénz nem számít és 1 tonna körüli autó kell, akkor a te autód az MX-5 NA/NB vagy egy MR2 MK1. Mind a kettő hátsókerekes, könnyű, 1 tonna alattiak. MX5-ből 1.8-ast vegyél. Kicseréled a teljes motorbelsőt, ráraksz egy kompresszort vagy egy turbót, esetleg még nitrot is, kap egy kipufogó rendszert, írható ECU-t és meg is van a 400-500le.
MR2 1.6-os motorjából csináltak 800le-s drag race autót.
#31
Ezért kértem hogy írjatok pár autót, ami alkalmas a tuningra.
Szóval olyan autókra vagyok kíváncsi, melyek gyári hajtáslánca elbír egy erősebb motort (vannak ilyen autók)
Nem írtam hogy a pénz nem számít.
Sőt, leírtam mennyit költenék rá....
Oké.
Én továbbra is sokallom az elképzelésed, mármint a 400-500le-t ennyiből.
Még a motortuning sem jönne ki ennyiből, nemhogy a többi szükséges hozzá (fék, futómű, kuplung, ecu, esetleg váltó).
Igazság szerint a legolcsóbban egy olyan turbós autó lenne jó, amit valóban lehet chiptuningolni. De azzal kb. tényleg ez a 20-30% a határ, és már így is a tartósság kárára megy. Ha viszont ennél többet akarsz, akkor a motorba is bele kell nyúlni, az pedig drága mulatság.
A szívótuning is pont emiatt felejtős, mert az baromi drága. Tapasztalat.
Az a baj, hogy össze vissza dobálózol itt az intercoolerrel meg a fiszem f***ommal, és nem érted meg a lényeget. Kezdjük ott, hogy egy konkrét típust ki kellene választanod, és annak utánanézni típus fórumokon, fb csoportokban stb, nem itt gyökérkedni, hogy "csak egy kúler meg csip és már 300+++++ ló".
Fel kellene azt is fognod, olyan nincs, hogy PÖChip megírja neked a 200 lovas turbós gépet 250-300 lóra egy "ECU MAP optimalizációval", taknyolással, kontárkodással (ne aggódj, az ő padjuk pont arra van amúgy is kalibrálva, hogy az ilyen palimadarakat, mint te átb***anak ;) ), mindezt olcsón. Vagyis meg lehet, csak így lesz egy rohadtul nem stabil, bármikor magát össze fosó motorod, plusz még át is basztak, mert max az ő padjukon van meg az a teljesítmény, amit mondtak, de nem baj, mert lehet rajoskodni, hogy "höhö nekem háromszázló g**i, sok gyökér le akart húzni engem gyakorin, közben meg 200 ezerből megoldottam, mert rábasztam a "nagy kúlert" meg a csipet".
Majd írd le légyszi, hogy milyen autót vettél végül, hátha olyat, ami nekem van, lehet a jövőben jól jön majd nekem 1-2 alkatrész, amikor eldurran a motorod. :)
#38
Nem azt mondtam, hogy 200 lóerős motort akarok tuningolni. Nem tudom te mit olvastál...
Az Opel GT-t is csak példának írtam, hogy hogyan jön össze a +20% teljesítmény.
És az az autó alapból 264 lóerős.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!