Kis köbcentis benzinmotorok hamarabb elkopnak?
1150cm3 clio 3 75 ló, 260 ezernél fogy rendesen az olaj.
1 tulajos nőé volt.
A motor alja, oldala tiszta olaj, a fojtószelepnél nyomja ki az olajat, oda megy be a szelepfedélből a kartergázcső.
Azt nem tudom, emiatt fogy az olaj, vagy a motor kopása miatt megeszi.
Volt régebben renaultom, ami 1.4-es volt, 370 ezernél se ette az olajat.
Vajon egy gyűrűzés elég neki?
Örök igazság hogy női sofőrtől nem veszünk autót.
Valami borzasztó trehányak, nem törődnek semmivel ,csupa kosz kivűl-belül.
Addig nem csináltatnak meg semmit amíg megnem áll és trélerrel kel elvinni.
Nyomják neki .
Hát persze, nyilván azért kopott el, mert 1.2-es varrógép, bezzeg az 1.4 az már igazi big block, ami mindent kibír.
Biztos nincs köze ahhoz, hogy esetleg az egyetlen női tulaj szétgyilkolta. (Pl. sok rövidtávozással, alacsony fordulaton/hidegen padlózással, 30-40 ezres olajcsere-periódussal stb.)
Mielőtt motorbontásba kezdenél az olajfogyás miatt, ellenőrizd, hogy jó-e a PCV szelep.
Ha azzal van a baj, sok feleslegesen kidobott forintot megspórolhatsz.
#6, nem tudom van-e olyan benne, a szelepfedélből megy egy cső a fojtószelep előtti gumicsőbe, az tiszta olaj. Onnan hordja szét az olajat az egész motorra.
Lehet, a szelepfedélben van valami olajlecsapató, ami elkokszosodott?
Kis ccm-es szívó beznint tulajdonképpen meddig szeretnél haszánlni?
260.000 ezernél teljesen természetes hogy kuka
#7
Szelepfedélben szerintem nem kellene számottevő olajnak bármerre kijutnia.
Szerelő nézzen rá, szerintem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!