A Volkswagen sokáig, a kisebb köbcentis benzinmotorjaikból miért olyan elavultakat, gyengéket gyártott?
Pár éve, a régebbi modelleknél.
Szerintem hatalmas lemaradásban voltak a konkurenciához képest.
Például az 1,4-es motor 75 lóerővel, igen, de még akkor is, amikor a japánok,franciák több, mint 90-es hoztak ki egy ilyen szívómotorból.
Ilyen például, a Renault 1,4 szívóbenzines 98 lóerővel.Amikor kiadták,hatalmas fejlődésnek számított a konkurenciákhoz képest.
De, ilyen az 1,6-os motor is.A Volkswagennél csak 102 lóerőt tudott.
A konkurenciák meg 110 felett voltak ekkora motornál.
Attól függ kinek mi a gyenge...
75 lóerő bőven elég Magyarországon elmenni A-ból B-be.
Elavult, mert kisebb teljesítményú??
Csak ez az egyetlen szempont számít Nálad?
Nem számít a megbízhatóság, az élettartam (a nagyobb fordulatú motorok általában rövidebb élettartamúak), a környezetvédelmi besorolás??
Igaz nem német, de ugyanaz a motor (egy bizonyos autóban) EU-ban 78LE, EU-n kívül (pl. törökországi eladás) 86Le és mindez csak a motorvezérlő programján múlik).
Az említett 1.6-os motor 8 szelepes volt.
A konkurenciák már rég 16 szelepessel dolgoztak.
Ez is számít.
"Az említett 1.6-os motor 8 szelepes volt.
A konkurenciák már rég 16 szelepessel dolgoztak. "
A 8 szelepes benzines motorok jellemzően alacsonyabb fordulaton nyomatékosabbak, márpedig gyorsulásban, napi használatban az számít, nem kell szétpörögni magát a motornak, most nem autópályázásról beszélek, nagyon sokan nem ott használják jellemzően az autót.
Ez Nálad nem számít?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!