Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A Volkswagen sokáig, a kisebb...

A Volkswagen sokáig, a kisebb köbcentis benzinmotorjaikból miért olyan elavultakat, gyengéket gyártott?

Figyelt kérdés

Pár éve, a régebbi modelleknél.

Szerintem hatalmas lemaradásban voltak a konkurenciához képest.


Például az 1,4-es motor 75 lóerővel, igen, de még akkor is, amikor a japánok,franciák több, mint 90-es hoztak ki egy ilyen szívómotorból.

Ilyen például, a Renault 1,4 szívóbenzines 98 lóerővel.Amikor kiadták,hatalmas fejlődésnek számított a konkurenciákhoz képest.


De, ilyen az 1,6-os motor is.A Volkswagennél csak 102 lóerőt tudott.

A konkurenciák meg 110 felett voltak ekkora motornál.



2017. márc. 18. 17:19
1 2 3
 21/25 anonim ***** válasza:
Okostojás, mutass mar ilyen adatokkal hagyományos adagolós rendszerű turbósított 1.6-os dizelt!
2017. márc. 20. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/25 anonim ***** válasza:

Az oké, hogy a hétköznapi életben nem szoktátok 3000 fölé pörgetni, de mi van ha ki akarnátok használni a többlet erőt? A Vw motorjaival semmire nem mennétek mert 3000 felett elfogy belőle a szufla. Egy előzésnél vagy megpakolva egy szerpentinen vagy nagyon sok más helyzetben jól tud jönni.


Mellesleg az 1.4 rettentő rossz motor. Az ismerősi körömből két embernek is motort kellett cserélni az elhalálozó olajszivattyú miatt. Szóval még megbízhatónak sem mondható.

2017. márc. 20. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/25 anonim ***** válasza:

15-ös


Igazad van, az az átlag, de van még bőven új 80-90 lovas is (Opel Vivaro alapmodell pl, Mercedes Vito, meg szinte mindből van kis teljesítményű). A kisteher témához meg annyit, hogy nem csak a nyomaték számít, a lóerő meg még annyit se. Teherautóknál nagyon nem mindegy, hogy milyen a blokk lökethossza, mekkora a lendkerék (lendítősúly nagysága), mert ezek azok a tényezők, ami miatt egy ilyen használatra tervezett autó egyáltalán el bír indulni egy max. teherrel, mondjuk hegynek felfele. És hogy ezt az üzemet tartósan bírja-e. A legideálisabb furgonban igazából egy modern dízel lenne, kettőstömegű nélkül, hosszúlöketű, legalább 2.0 dízellel, nem túlhúzva, 6 gangos váltóval (rövid 5 fokozat, utazó 6-odik). Ott lenne vonóerő, meg teljesítmény is, meg tudnál vele haladni is. :) Ezért nem tartom jónak azt, ahogy pl. az Opel személyautó-blokkokat illeszt a furgonokba. A Ford ellenben teherautó blokkot tervez a nagyobb dízelek esetében. Ugye a VW is rájött, hogy akármennyire húzzuk a 2.0 literes TDI-t, nem lesz kellemes karaktere az Amarokban, csak 3 literes van már az újban.

2017. márc. 31. 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/25 anonim ***** válasza:
2tonna alaptömeghez ne is 2l dízelt vegyen az ember, a fordokban a PSA (boxer, stb..)-nak a dízelei vannak benne
2017. márc. 31. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/25 anonim ***** válasza:
Hát nekem pl. 2.4-es Fordom van, de az én véleményem szerint nem baj az ha nincs max.-ra kihegyezve a motor teljesítményileg, meg hát ha van rakomány akkor legyenek lovak is.
2017. márc. 31. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!