"Persze lehet waxolgatni, keramiazgatni, csak kerdes kinek mire van igénye illetve mennyire éri meg."
Ha szakmabeli vagy, akkor biztosan tudod, hogy a "kerámia" egy népbutító halandzsa. Itt nem is beszélt erről senki.
Egyébként, ha valaki kézzel mossa az autóját, a sealant-használat nem olyan nagy dolog. Én évente (ha lusta vagyok, kétévente) végigszaladok az autón egy detailing clay-el (gyurma) és átkenem egy akriltartalmú védelemmel. A közbenső időben csak a mosás végén teszek egy kupaknyi akrilos sealantet egy kisebb vödör vízbe és a mikroszálassal lazán felviszem a felületre, frissítésként. Nem nagy erőfeszítés.
2021. júl. 1. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
12/15 anonim válasza:
Én népbutitásnak nem nevezném, viszont ez nem egy páncél az auton, lényegében egy éveken át tartó waxnak felel meg. Mivel dolgozok egy bizonyos tipussal évek óta, igy a madárürülék és a bogár okozta marodásokkal kapcsolatosan hoztam fel, akar ez is egy opcio rá, tény hogy lényegesebben drágább.
2021. júl. 1. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
13/15 anonim válasza:
A mosás egyáltalán nem árt az autónak, és nem is ettől fog rozsdázni, hanem télen a sótól, stb.
2021. júl. 1. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
14/15 A kérdező kommentje:
Az agyatlan sózásra haragszom. Pl most télen volt, hogy eső esett nálunk mégis tonnaszám úgy szórték ki a sót +8 fokban, hogy sókásában kellett járni az utakon. Gondolom így tél végén ki kellett üríteni a raktárakat, nem akarták még egy évig tárolni. Megoldották így. Más magyarázatot, indokot nem tudok erre... Amikor ennyire sóznak és megtehetem, ki se hozom a kocsit a garázsból. Ha mégis muszáj, akkor a sós időszak végén mindig kap egy alapos alvázmosást.
2021. júl. 2. 06:49
15/15 anonim válasza:
Így van, egyetértek. De az a baj, mások meg azért hisztiznek, ha a 0,5 miliméter hóra nem szórnak azonnal 70 tonna sót, aztán 110 helyett csak 80al lehet menni, vagy lassabban, hiszen tél van... De az érdekes nem zavarja az embereket, hogy márciusban sok helyen kanalazni lehet az aszfaltot a sok só miatt, és a 10 éves autók is már rozsdáznak.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!