Motorokra mièrt mondjàk kanyar vadàsz? Kanyarban elsül?
De értelmezhető. Számít a súly, a forgó alkatrészek mennyisége, tömege és fordulatszáma, a rugózás és csillapítás ereje, a típus gumijának profilja.
Gondolj csak arra, hogy egy MZ Trophy vagy Simson Schwalbe milyen kanyarban egy 350-es czetkához vagy egy S51-eshez képest?
Vagy csak gondolj arra, hogy egy Daelim VS125 vagy egy KTM Duke 125 hogy viselkedik a kanyarban.
Nem nem sül el :) de kifejezetten "jól érzi magát" a szerpentinen. Általában a villaszög, a futómű, a fékek, a tengelytáv mind mind arra vannak kitalálva , hogy vigyorral az arcodon abszolváld a kilométereket egy kanyargós szakaszon és nem a táj szépsége fogja az arcodra a mosolyt csalni.
Szerény véleményem szerint ezekkel a motorkkal nem futsz le a világtérképről, nem fogsz csúcs időt futni Hringen és az autópálya királyának sem fognak megkoronázni. Egyszerűen birtokosa vagy olyan gépezetnek ami a legközelebb áll a tökéletes motorhoz - ami persze nem létezik :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!