Elektromos autót ki lehet jól huzatni?
#9 úgy hívják a dolgot hogy fillérbaxás!! :)
Nekem nincs időm bohóckodni a pályán kilencvennel, mázsahetvennel verettem el mellette kényelmesen. lexarom mennyit evett alattam a gép. Viszont minden percét élveztem az útnak, és én már rég itthon voltam kipakoltam, és megvacsiztam, amikor a szerencsétlen felért a pályán a városba egyáltalán. :D
#12 Szóval nekem van igazam.
#13 Nem fillérbaszásnak hívják hanem a környezetkímélő technológia korlátjainak. Gondolj bele, hogy amikor téged majd megkufircol a rendőr gyorshajtásért vagy meghalsz egy balesetben ő élni fog. És amikor a te autódat kitiltják a városokból ő szépen bent fog vele furikázni. Nyilvánvalóan azért megy lassan, hogy a hatótávolsága elég legyen az uticéljának eléréséhez.
Cserébe mennyi is az áram kilowattonkénti ára? 7ft? Hány kilowattos aksi van egy ilyen autóban? 60?
420ft-ból ő elmegy 400km-ert? Még mindig úgy gondolod, hogy fillérbaszás?
Gondolj bele, hogy naponta 20km-er kocsival a meleg és rövidüzem miatt neked hetente 3000 forint neki 100. Ez neki 5200ft évente neked 156000. Plusz ott vannak a fékek amikből te marha sokat eszel, a gumikat is fogyasztod. Van a kocsijában állófűtés, reggel és munka után légkondicionált autóba száll be.
Nem kell járnia benzinkútra sem :)
Környezetkímélő. aha.
Láttad már hogyan kíméli a környezetet egy lítiumbánya telepítése?
Maga a villanyszemét létrehozása?
Az élettartama végén a megsemmisítése?
Miközben töltöd a szénerőmű is nagyon környezetkímélő lesz. :)
Amúgy az áruk és szép ezeknek a villanyxaroknak, egy ilyen árából én összerakok magamnak két turbobenzinest, aminek minden pillanatát élvezem, és van hangja, szaga, karaktere, hangulata, durrog csattog, sziszeg, satöbbi. :)
Mire a benzineseket kitiltják a városokból az oly távoli még, hogy azt én már nem fogom megérni szerencsére. :)
Amúgy csak mondom, a villanyautósok ülnek télen két kabátban a jégvirágos vackukban és NEM fűtenek mert akkor nem jut haza a melóhelyről.
egymás vackait húzkodták le a kezdetektől a töltőkről. egymást jelentgetik fel mert 10 perccel tovább áll valaki a töltőhelyen.
Én itt agyig tankolom a kocsit, és egy svunggal lemegyek a tengerpartra. 800km-re. amig a villanyótós kilencvennel szélárnyékozik és 18x áll meg töltögetni már ha talál töltőt, és az épp szabad is, ha nem akkor ciki van. :D
A balesetet meg hagyjuk. láttál már telefonakkut amit kiszúrtak? na egy komoylabb balesetnél a villanyvacakban kilukad a lítium akku, akkor nem akkorát fog pukkanni mint a telefonakku. kicsit nagyobbat. :)
Tipikusan kamu környezetvédés igen, mert az akku, meg a gyártása írtózatosan környezetterhelő. Arról nem is beszélve hogy itthon nem tiszta energiával töltöd. Autópályán meg akadályok csak nekem.
Viszont napi 2x10 km re azt mondom hogy egy leaf teljesen jó, ha otthon tudod tölteni.
De én maradok a v6nál :)
#14
"Cserébe mennyi is az áram kilowattonkénti ára? 7ft?"
Nem annyi.
Otthoni: 36-40 Ft/kWh
Gyorstöltő: 100-150 Ft/kWh
Ezek a lítium akku hátrányait emlegető idióták mind azt hiszik, hogy a kőolaj a fán terem. Ha belevesszük a környezetterhelésbe a fúrótotnyokat, az előállításukhoz szükséges vasércet és szenet, a számtalan óriás tankhajót, akkor a villanyautó sokkal jobban áll környezetterhelést tekintve. A lítiumakkukat ha már a kocsihoz gyengék, még nagyon sokáig lehet használni ipari szünetmentes áramforrásokban. A lítiumakkukból ki lehet nyerni minden ritka fémet, viszont az elégetett kőolajszármazékokat nem lehet visszanyerni a légkörből.
De nem baj, ugassanak csak, 10 éven belül nem lehet venni új belsőégésű motoros autót.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!