Az elektromos autóknak vége?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nincs vége. Nem tudnak annyit gyártani amennyit megvennének, az emberek nagyobb sebességgel barátkoznak meg az elektromos autók gondolatával mint amilyen sebességgel a gyártókapacitás nő. Engem nem érdekel hogy mennyivel drágább egy benzinesnél, nem érdekel hogy bármikor megtérül-e, annyival jobb elektromost vezetni hogy én azt akarok venni és kész. Nem érdekel hogy mennyire éri meg, amint lesz annyi hogy ne fájjon az ára, úgy mindkét autót lecserélem.
És sokan vannak még így vele, a számuk pedig folyamatosan nő.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Jelenleg a villanyautózás úgy 15-20 milliónál kezdődik.
Használtan
Számomra ezek a Zoék, Springek nem autók
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
14/14
Városi futkozós kell boltba járni? Ahhoz nem kell 7-8 millióért venni (támogatással) egy egyébként teljesen fapados mopedautót.
Ha olyan zöld vagy akkor mehet boltba gyalog, biciklivel, vagy tömegközlekedéssel.
Egy Spring kérdés alatt írta valaki, hogy év 1-2 ezer km-re kéne neki. Tehát neki nem kell autó.
Aki racionálisan gondolkozik az még jó ideig nem fog az alsó polcokról venni villanyautót, mert új autóból ugyanaz az autó benzines motorral olcsóbb, és egyébként felszereltebb is.
Használt piac meg kb hülyére veri a villanykínálatot. 3 milla körül kb űrhajót kapsz egy Dacia Springhez képest.
Marad akkor továbbra is a kérdés. Miért jó? Minek kell?
Ha olyan nagy zöld fanatikus lennék biztosan nem vennék villanyautót boltba járni, mert felesleges. Busz, bicikli, lábak.
Ez az egész 15 milla alatti villanyautózás kb azoknak való akiknek kis túlzással kb nincsi is szüksége autóra. De ki kell hozni mert olyan kva zöld vagyok hogy inkább növelem egyel a legyártott új autó számát ahelyett, hogy választanék egy sokkal környezetkímélőbb alternatívát.
Erre azok kapnak akik olyan hülyék az autókhoz mint a seggem, aztán azt hiszik, hogy attól hogy új jó. Évente 1x karácsonykor találkoznak a rokonnal, lehet méregetni a pöcst hogy neki új szalon mopedje van 44 lóval, nem állítható kormánnyal. De legalább 6,5 volt.
Aztán van a másik réteg, a jóval nagyobb réteg. Akinek az éves futásteljesítmény nem egyel több számjegyből áll. Aki nem városban menne napi 4 km-t. Sőt lehet ingázna is. Vagy akár pályázna. Ahol én élek, ott a fél megye Ausztriába jár ki melózni. Meg kellene érteni, hogy rengeteg embernél szóba sem jöhetnek ezek a villany mopedek. Pont azt a réteget nem tudják kiszolgálni, akiknek valóban autóra van szüksége, nem pedig arra hogy menjen a Zoéval napi 3,5 km-t azt is dugóban.
Rengeteg embernek nagyobb az utazósebessége mint egy Spring végsebessége. Aki napi több száz km-t megy az nem egy kopogó fapados virsli gumis fosban akar görnyedni.
Amíg 2 millából egy olcsó villanyhoz képest egy bivalyerős, űrhajó felszereltségű autót kapsz amit lehet is autózásra használni, további fél millából mindent megcsinálsz rajta addig nem tudom mi a létjogosultsága ezeknek a városi moped 40 lovas kacatoknak.
Akiknek valóban autó kell, azoknak jelenleg nem elégíti ki az igényeit.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
17/17 anonim
Igen, Dacia Spring akkora vétel hogy flották/cégek, auto kölcsönzők tucatszám vették. Mert fillérekből van meg nekik és kész.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
18as
Mindegy ki veszi, a klasszikus belső égésű autókat is cegek, lízingcégek veszik.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!