Max 1 millióért lehet kapni autót az alábbi kritériumokkal?
* Szép 2 vagy 3 ajtós kupéformaterv, de azért ne legyen plázacirkáló papírjaguár (Opel Tigra és társai)
* Legyen megbízható (első félévben ne kelljen rá költeni vagy ha igen, akkor ne legyen orbitális nagy meghibásodás, amit később még meg tudok majd javítani)
* Napi munkába járást bírja (napi 2x45 km néhol rázós útszakaszok)
* Legyen benne szufla (ha odalépek neki előzéskor, akkor magabiztosan megugorjon 140-ig és ne várjam lélekben a kaszást, mint most az 1.2-es szívós szúnyogommal)
Kieg.: Havonta akár 150-et is félre tudok tenni az autó fenntartására, mert szüleimmel élek, de most 1 milliót szánnék rá a vételárra.
ha lenne, akkor minden huszonéves ezzel tolná, nem pedig lefingott Golfokkal, tuningdobos Swiftekkel, fémáron mért Alfákkal, meg hasonló szánalmakkal
viszont!
a havi 150-et félre tudsz tenni, akkor szerintem inkább gyűjts még egy kicsit, hogy a normális, belépőkategóriás használt sportautók között nézelődhess, mert fenn fogod tudni tartani őket
Civicből volt kupé. Asszem a 6. vagy 7. generációból. Igaz ebből kevesebb a kínálat, de talán akad 1-2 ennyiért. Viszont a nem kupé kivitel se néz ki rosszul.
G Astra is volt kupéként, szintén nem egy gyakori darab, de lehet találni.
Hyundai Tibrun/Cupe/Tuscan/stb. ez már kicsit gyakoribb típus.
MK2-es Focus 3 és 5 ajtós kivitele egész szépre sikeredett és elég széles árban mozog.
Aztán, hogy ezekből melyikből találsz jó állapotút ennyiért nem tudom.
Szia,
Benzin vagy dízel?
Nekem Kia ceedem van, egy szavam nem lehet rá, 1.6 Crdi (2007)
Előnye hogy még euro4 es motor, nincs DPF benne, illetve a legtöbben kettőstömegű lendkerék sincs (amik jó drága alkatrészek a dízelnél, ennyivel kevesebb hibalehetőség ;) Illetve a vezérlése is láncos, megfelelő karbantartással kimegy a világból
És igazábol a teljesítményére sincs panasz, előzésnél vissza négyes, padlógáz, és megy ahogy kell
Pro ceed 3ajtós verziója ennek, szerintem jól néz ki, bár ez eleggé szubjektív, viszont az 1millióért jó eséllyel leharcolt, behozott gépeket kapsz.
Ha mondjuk 1m ért tudsz is venni, biztosítással, átírással és eredetvizsgával már 1.2m lesz, kezdésnek egy olajcsere + szűrő csere, ha otthon nem tudod megcsinálni magadnak akkor az is kb 40-50k, plusz ha mondjuk még téligumi van rajta, érdemes átgumizni is, az is pénz még.
Ami általánosságban nagyon fontos szerintem, hogy megbízható forrásbol vegyél autót. Ha pl nem tudják megmondani hogy mikor volt az utolsó olajcsere, akkor szerintem inkább felejtsd el azt az eladót.
#1: Tegyük fel spórolok x ideig. Azután mennyiért és milyet tudnék venni ami a fenti paramétereknek megfelel? Mert én Celica-kat is nézegettem 1 millió körül, de az nem tesz eleget a fenti feltételeknek?
Szóval mi(k) a legcélszerűbb opció(k), ha azt javaslod, hogy még spóroljak egy kicsit?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!