Miért nem ért a legtöbb autószerelő az autószereléshez?
Itt arra gondolok, hogy autóSZERELŐK elvileg, de 90%-ban inkább autó alkatrész cserélők inkább, az ügyfél pénztárcáján elindulnak valahol, elkezdik cserélgetni a dolgokat aztán hátha ráakadnak a hiba forrására, most komolyan, ez a 21. század? Ennyi erővel én is beírom a googlebe a hiba jelenségét, kidob jópár találatot, és akkor elkezdek én is elindulni valahol, és hátha jó lesz, és amúgy informatikus vagyok...
Láttam a youtubeon hogyan kellene ennek mennie, ha a szenzor a hiba gyanus, akkor létezik minden autóhoz egy javítási útmutató, ahol le vannak írva hogy a szenzoroknak mekkora értéket kell produkálni, ehhez csak ki kell venni és rádugni egy multimétert... Vagy ez olyasmi, mint a politikus aki nem korrupt? Hogy biztos létezik, csak épp sehol se látunk? :D
Valami csörög az autómban néha, végigjártam a város összes autószerelőjét, volt aki azt mondta ezt nem vállalja el (gondolom mert pöcsölős munka és a végén lehet alig csurran majd valami mert egy fadarab kering a motortérben), volt aki SZERINT ez meg ez meg ez de azért vigyem el egy olyanhoz aki evvel foglalkozik (??), a márkaszerviz rögtön egy 700 ezres árajánlattal fogadott, ami LEHET(!!) megoldja a gondot, ha nem akkor meg..., volt olyan, aki azt mondta, hogy hááát ez nem megy olyan gyorsan mert itt kell hagyni az autót, meg lehet ez lehet az, ha meg megkérdezem nem lehetne-e simán csak diagnosztizálni a hibát akkor meg EZ NEM ÍGY MŰKÖDIK ... Régi öregektől hallottam, hogy régen még szétszedték az alkatrészeket, és megjavították, ha tényleg az volt a hibás, úgy látszik manapság nem így megy, én meg inkább járok elektromos rollerrel mert az legalább nem romlik el és nem is kell szerelőhöz járni vele aki amúgy se értene hozzá :/
Nekem nem lenne gond ha tudná hogy mit kell cserélni
De azt se tudják így sajnos ha meghibásodik egy autóm akkor eladom
"Miért nem ért a legtöbb autószerelő az autószereléshez?"
A mai autók összetett elektronikus, mechanikus, vákuumos és keringővizes rendszerek. Csupa egymásra ható, pozitív és negatív visszacsatolásos alkatrésszel. Ezzel szemben az autószerelők többsége szakmunkás iskolába járt, az ennek megfelelő képességekkel. És ott elavult dolgokat tanítottak nekik.
Másrészt szorítja őket a rezsiórabér. Nem tehetik meg, hogy kiszerelnek egy alkatrész, szétszedik és utána azt mondják, hogy nem javítható, de ez eddig 20 ezer forint, és mégis újat kell rendelni. A gyár sem támogatja felújító csomagokkal az ilyen hozzáállást.
Próbaútra sem mennek, mert azzal is telik az idő és egyéni szerelőnél üresen marad a műhely. A hibának a műhelyben kell jelentkeznie.
Ha ez Neked nem tetszik (nekem sem) és okosabbnak tartod magad az átlag szerelőnél, akkor vegyél egy OBDII interface-t. Figyeld folyamatosan az autó jeleit, hangjait . Ásd bele magad az internetes fórumokba és menj úgy a megbízható szerelődhöz (nem szervizhez), hogy ezt vagy azt a szenzort kéred kicserélni.
Ez van.
"ennyi erővel akkor az árufeltöltő is rúgja fel a vásárlót aki kérdez tőle valamit, mert ő csak árut tölt fel és ne akadályozzák a munkájában..."
Gorombaságról eddig nem volt szó. Néha az árufeltöltő is azt mondja, hogy nem tudja, hogy van-e az a dolog, nézze meg a vevő a harmadik sorban.
Az hogy te 200ert talaltal vezerlest az nem jelent semmit. Van egyszer egy rezsioradij ami markaszervizben 15e-től kezdődik akár 40eig. Lehet te csak láncot néztél, ők meg cserélnek feszitőket, vezetőket, akár lánckereket.
Egy valamire valo muhelyben ugyanezt megtudjak csinalni, mondjuk 10e ftos oradijban.
Egyaltalan milyen autorol van szo?
Olajnyomas erzekelot minek akarsz cserelni ha csorog a lanc??
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!