Régen kihoztak 100 lóerőt literenként szívómotorból, most miért csak turbóval megy?
Azért ne ferdíts! A Supra egyik generációja sem volt 500-600 lóerő. A legerősebb motor az mk4-ben 325 lóerős volt, az is 2 turbóval.
Egy ilyen sportautót miért is kéne egy VW féle dízelhez hasonlítani? Ekkoriban egyébként már elérhető volt náluk a híres 1.9 tdi, tehát már ők sem 50 lóerős szívódízelt gyártottak.
Mindegy is, még mindig nem értem az összehasonlításodban a logikát.
Ne zavarjon hogy a B csoportot megszüntették 3 évvel az R32 bemutatása előtt :)
Legalább az időrendiségre figyelnél :P
Régen nem volt Euro6d norma, amit szívó motorral jellemzően nem igen lehet tartani. Se 95 g/km CO2 limit.
Amiket felsorolsz, gondolom nem kommersz 1.2, 1.4-es szívó motorral rendelkező tömegautók voltak 120-140 lóerővel. Nagyobb löketből könnyebb nagyobb literteljesítményt is kihozni. Csak hogy az ilyen motorok a kibocsájtásuk miatt ma már labdába sem rúgnak.
“ Mindegy is, még mindig nem értem az összehasonlításodban a logikát.”
Ez kb. olyan lehet, mint a 2-es golfok idejében a td-rajongók mindig a turbodieselt hasonlítgatták a szívó benzineshez. Véletlenül sem a turbóshoz.
Egyiknek egyszer oda is adtam a sciroccot, majd mondta, hogy szerinte nem is megy annyira jól, miután 1800-nál elváltogatott. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!