Olajcserere vittem az autot.Kart tehetett a szerviz benne?
na elmondom a morét dezsokáim
levesszük a kupakot és kikapjuk a nivo pálcát fentről a levegő bejusson, utána leengedő csap ki, olaj kifolyat, szürő letép, 30 perc csorgás vizszintesen ez fontos. No utána kitisztitani a leengedő csavart v cserélni a gyürüjét utána letörölni a szürő nyílást a retektől. visszadugni a leengedő kupakot feldobni az új szürőt 14 nm erővel XD utána visszadugni a pálcát, és feltölteni olajjal rá a beöntő saőpka és motor bekapcsol 3-4 perc alapjárat addig semmi gázadás ennyi
" Nem vagyok egy autó szaki, de annyi eszem nekem is van hogy így nem indítunk autót."
Akkor legyél oly szíves és ne szólj hozzá! Mint a kérdező is írta, már öntött bele bő 2 liter olajat. Ha nem indítja be, akkor nem megy át az olaj a rendszeren és nem tud bele többet önteni, mert kicsordul felül. Át kell szívatni az olajat a rendszeren, hogy elterüljön, utána lehet még önteni bele.
28-as: nekem ez gyanús. Igaz nem ismerek minden fajta motort de nálam VW CRTDI-nél kitekerem a csavart és 4 liter kifolyik a 4,3-ból kb 30 perc alatt. Utána 4 litert beleöntök és ráindítok. Járatom egy percig és leállítom. Várok 5 percet és megnézem az olajszintet. Így szokott kb középen lenni a szint.
Szerintem sem lett ennyitől baja a kérdező kocsijának de nem szokás beindítani másfél literrel kevesebb olajjal. Lejtőn, kanyarban már tudott volna levegőt szívni a pumpa.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!