De ha választani kéne mégis, akkor robogó.De maradok inkább az ETZ 251-em melett.
2010. aug. 20. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
22/31 anonim válasza:
Simson ezt nem kérdés.Az meg nagy tévhit hogy a robogó gyorsabb.Egy kicsit megpöckölt simson is tud menni 80 felett.És a gyorsulása is jó ami a robogóról nem mondható el.MEg egy simson fogyasztása ha jól be van állítva megáll 3L alatt.Melyik robogóról lehet ezt elmondani.HA 4L közelében eszik az jó.De a régebbi kis honda dió is megeszik 4,5L-t.
Nekem a 60ccm-es tuning simson nem eszik megy 3,5L-t.
2011. febr. 8. 18:11
Hasznos számodra ez a válasz?
23/31 anonim válasza:
KEdves előző! Ha nem tudod a valóságot, akkor ne mondj inkább semmit. A fokozatmentes váltóval egyértelműen jobb a gyorsulás azonos körülmények között. Melyik robogó eszik 4,5 litert? ott vmi nem stimmel az tuti, én eljárok 2,5-3literrel (yamaha jog)De tényleg nem vitázni akarok, volt nekem is két simson s51b-m(IFA alamzöld, és IFA kék :) ), szerettem őket , de tudom a korlátait is.
2011. febr. 8. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?
24/31 anonim válasza:
KEdves előző.Ismét én vagyok.Én gypsrultam már robogó ellen de annó még babettával is legyorsultam egy új 4T robogót.Simsonnal 2T robogót is legyorsultam(malagutiF15)
2011. febr. 8. 20:25
Hasznos számodra ez a válasz?
25/31 anonim válasza:
Jó vegyetek kis JAWA-t, az félig robogó félig nem, mert röpsúlyos 2 sebességes és automata sebességváltós, így mindenkinek az álma teljesül! :D
Amúgy nekem egy simson enduro-m van és mióta újrafúrattam, bikaerős lett mármint ahogy egy simsonhoz kell, és nagyon meg vagyok elégedve!
Ez az egész vita abból indult, hogy a robogót, mint használati eszközt továbbfejlesztették, sportosabbá tették. Innentől kezdve a sok nagyképű, tapasztalatlan senki fiatal is hozzájuk jutott és divat lett a "sportrobogó". Tény, hogy a Simsont is munkába járásra találták ki, nem tagadom, én soha nem fikáztam a robogókat, inkább a tulajt. Mindkét motornak megvannak az előnyei, hátrányai, a sok fiatal pedig ráfeküdt erre a témára, elkezdték a Simsonokat fikázni, mert régi, nem műanyag a burkolata, és amúgy is, a robogó akkor is jobb. Aztán a Simson visszaszorult bevásárló, boltba, kocsmábajárós motornak. Ma pedig már nem tudják elfogadni, sőt megérteni, hogy egy kis tuninggal még mindig megállják a helyüket mind teljesítményben, mind küllemben a mai robogók közt.
2011. szept. 26. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
28/31 anonim válasza:
"KEdves előző.Ismét én vagyok.Én gypsrultam már robogó ellen de annó még babettával is legyorsultam egy új 4T robogót.Simsonnal 2T robogót is legyorsultam(malagutiF15)"
Ha 50-es a simsonod akkor kétlem hogy otthagynád a Malaguti F12-esemet.
2011. szept. 26. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
29/31 anonim válasza:
60/4es simson nem egyhallgatandó tuninggal de ez így mindnnel együtt megvan 80-90E-ből de akkor tényleg csak tankolni kell. És igen simsonnal hagytam ott. De ha ez nem elég múltkor a 4T 125ös yamaha 500 méteren 2 méterrel hagyott ot de csak a nagyobb végfsebesség miatt. gyorsulásba verhetetlen a simson.
2011. okt. 2. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
30/31 anonim válasza:
90 ezerből, ha van kiindulási alapod, akkor már egy 100 felett tudó, utcán is használható 70-est ki lehet hozni.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!