Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért bukott el a B125 kampány?

Miért bukott el a B125 kampány?

Figyelt kérdés
Volt egy kezdeményezés anno, hogy B kategóriás jogsival 125 köbcentiméterig lehessen motort vezetni az eddigi 50 köbcentiméter helyett. Szerintem sokan örülnének neki.

2021. febr. 3. 09:58
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:
100%

Hogy miert bukott el az jó kérdés, viszont néhany érv a mellett, hogy nem baj szerintem a kepzeshez kötes, meg ha kicsit lehuzasszagú is...


Szóval van aki mar 14 evesen 3x atszerelte az 50-es motorjat kompletten es csapat a 125-ös blokkal erdőn mezőn. Aki ilyen, annak lehúzas, hogy a B utan tovabb kell menni.

Ellenben sokaknak egy agyon elektronikázott autóval is meggyűlik a baja úton tartani, na ők kapjanak alanyi jogon engedelyt egy sokkal többtényezős közlekedési formara is? Itt gyakorin napi több kerdés jön azzal kapcsolatban, hogy nem megy a forgalmi resz. 50-100, esetleg meg több órara van szúkseg a négykerekűvel a sikeres vizsgához. Egy legalis kepessegű 50-esen ülve azert eleg lassan történnek a dolgok, de így is megtörténik a baj. Egy jobb 125-ös valtós a 100-at tudja simán, ott mar ez nem igaz. Szóval én ugy gondolom, hogy tenyleg az vezesse az 50 ccm-nél nagyobb motorokat leginkabb, aki erre raszanja az időt-energiat es nem egy pesti dugóban döbben rá amikor elkaszaltak, hogy ez megsem annyira egyszerű tema am!

2023. ápr. 21. 20:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!