Miért bukott el a B125 kampány?
Hogy miert bukott el az jó kérdés, viszont néhany érv a mellett, hogy nem baj szerintem a kepzeshez kötes, meg ha kicsit lehuzasszagú is...
Szóval van aki mar 14 evesen 3x atszerelte az 50-es motorjat kompletten es csapat a 125-ös blokkal erdőn mezőn. Aki ilyen, annak lehúzas, hogy a B utan tovabb kell menni.
Ellenben sokaknak egy agyon elektronikázott autóval is meggyűlik a baja úton tartani, na ők kapjanak alanyi jogon engedelyt egy sokkal többtényezős közlekedési formara is? Itt gyakorin napi több kerdés jön azzal kapcsolatban, hogy nem megy a forgalmi resz. 50-100, esetleg meg több órara van szúkseg a négykerekűvel a sikeres vizsgához. Egy legalis kepessegű 50-esen ülve azert eleg lassan történnek a dolgok, de így is megtörténik a baj. Egy jobb 125-ös valtós a 100-at tudja simán, ott mar ez nem igaz. Szóval én ugy gondolom, hogy tenyleg az vezesse az 50 ccm-nél nagyobb motorokat leginkabb, aki erre raszanja az időt-energiat es nem egy pesti dugóban döbben rá amikor elkaszaltak, hogy ez megsem annyira egyszerű tema am!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!