Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ki hiszi még ezt el?

Ki hiszi még ezt el?

Figyelt kérdés

[link]


Már megint sikerült fűt fát beígérni a kampányhajrában. Ezt meg is érteném, de miért ilyen agyhalott ötletekkel teszik ezt?

A külső Bécsi úti villamos (1-es északi meghosszabbítása): BCR 0,4-ES

Pacsirtamező úti villamos (Flórián tér-Kaszásdűlő): BCR -0,02


Gyakorlatilag a legrosszabb projektekből válogattak. Az 1-es villamosnál ott az átszállás jelenleg a H5-re (már lassan M5) Aquincumon, az M3-ra Újpesten, és a Nyugatiban is. Akkor ki fogja azt mondani, aki az 72-es vonattal utazik be, hogy hű de jó végre Aranyhegyen is átszállhatok, a 20 km/h-val közlekedő villamosra, hogy aztán a vonattal párhuzamosan menjek? Egyetlen értelme, hogy az Óbudai temető könnyebben elérhető lesz, de arra kicsit sok a 13-15 milliárd.

A Pacsirtai villamosna pedig az egyetlen negatív BCR-ű, mégis mi akarnak ezzel?

Valamint a H5 föld alá vitele. Ez valóban jó ötlet lenne, de ki hiszi el??? Ki hiszi el, hogy ezt 2030-ig megcsinálják?

Évek óta ezekkel hitegetik a népet, Tarlósnak 9 éve lett volna, hogy megvalósítsa ezeket is a többi projekt mellett. M4-et is félbehagyták. Nem tudom elképzelni, hogy bárki is EZEKÉRT szavazzon le újra rá vagy Búsra. Legalább olyanokat igérnének, amiknek van realitásuk, vagy értelmük. Ezekkel a vakon a térképre behúzott "hű oda még fér egy villamosokkal" több kárt tennének, mint hasznot, többen elleneznék ezeket, mint támogatnák.


[link]



2019. júl. 16. 22:43
 1/4 anonim ***** válasza:
89%
Szerintem csak feldobták a magas labdát. Már jópár ilyen volt, az olimpiai villamos a hév helyett, a kettes metró kivezetése rákosnemtudomhova (nem vagyok arra járatos), Thököly úti gyorsvillamos, meg még biztos voltak hasonlók, amikből egyenlőre semmi nem lett, illetve elvannak a süllyesztőben.
2019. júl. 17. 00:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
45%

Erősen kampányszagú, de annak nagyon örülök, hogy a HÉV-et nem akarják a nagyfiúknak adni, mert nagyvasutast akarnak ott játszani a MÁV-osok. Márpedig azt nagyon nem kellene hagyni. És szerencsére 2023-ig él a jelenlegi szerződéses konstrukció.


A külső Bécsi úti villamos én sosem értettem igazán , mire is jó, a Pacsirtamező utcai villamos meg valóban nem túl acèlos megtérülést ígér, azt egész egyszerűen csak kár volt kihagyni a fonódó projektjéből, mert önálló fejlesztéskènt alig életképes. Én úgy gondolom, a térségben csak egy majdani tényleges 5-ös metró hoz majd érdemi változást, amire viszont lehet, hogy rá kell majd hordani a Pacsirtamező utcából - busszal.

2019. júl. 17. 06:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
0%

Hello!

Én 14 éve élek a 3.kerületben, és eddig soha az ég világon nem volt semmi baj Bússal. Egyrészt.

Másrészt.

A villamos projektek nagyrészt a környezetszennyező, forgalmas buszokat váltanák ki részben.

Pl: 260(A), 160, 134,34, 106, 9.

Természetesen nem azt mondom, hogy mellettük nem kellene busz,de jelentősen kevesebb kellene belőlük.

A metróprojekt tényleg szép és jó, de senki nem kért meg senkit, hogy emiatt rájuk szavazz.

2019. júl. 17. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:

Nem kéreni szoktak, legalábbis nem ilyen közvelenül. Veled ellentétben én 23 éve élek itt. Járom a kerületet, és látom, hogyan teszik tönkre a természetet, hány 300 milliós csodaház épül az Aranyhegyen. Tapasztalom, hogy amikor írok egy levelet, hogy nincs megcsinálva a járda, és képtelenség egy esőzés után megközelíteni a buszmegállót, úgy, hogy ne legyél térdig sáros, akkor még csak válaszra sem méltatnak. Évek óta egy hatalmas lyuk tátong ott, (megkerülni se lehet a bokrok miatt). És folytathatnám.


Ezzel szemben jártam más kerületekben, ahol sokkal jobban meg vannak csinálva az utak, járdák, megállók (pl 16., 17., 22. kerület).


Az ötös metró nem váltaná ki a buszokat, ugyanis vhogy el kell jutni odáig. Nekem 2 km a hév/metró. Ennél ritkábban járatni se lenne sok értelme. Nem beszélve, hogy a jelenlegi kapcsolatokat nem szabad eltörölni (pl Árpád híd).

Az ötös metró egy nagyon jó ötlet, de nincs semmi realitásalapja, hogy meg is csinálják. Évek óta csak belebegtetik, hogy csámocsogjon a nép. De van még, aki elhiszi?

Amúgy egy É-D-i budai metrót kellene csinálni a H5-ből (Békásmegyer-Nagytétény).

A környezetszennyezés meg nem a busznál kezdődik (pláne nem a fél óránként járó 160-asnál, vagy az óránkénti 60A-nál). Előbb a sok autót kellene leredukálni, kitiltani a régi euro IV előttieket, stb, stb, stb....

2019. júl. 21. 19:36

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!