Egy millió körül milyen autópályára való autót vennétek?
Mlst egy Fordom van 60 lóerős, bírja, csak a gondolataimat alig hallom, nagy a menetzaj, meg 8-9 litert eszik 143-nál.. (azaz 133 mert óra csalóka).
Valami dízel, kéne? Ez benyás..
Klíma az fontos, meg a jó fűtés és esetleg tempomat.
Pont azért megyek így mert az rosszabb ha megyek 120 körül, van 3 kamion amit meg kéne előzni, de mögöttem jön a embi 160-al én inkább tartom max.-ot és ha még távol látom 3 kamionból 1 meg van előzve bemegyek a második mögé akkor ér oda mellém és mire én kezdeném az előzést már elhaladt és folytatom a belsőbe a többi kettő kamion "kúpolását" ( ez 'vitzses haha). Persze akkor nem megyek be ha többen jönnek ily gyorsan, akkor szépen megvárják a szabályosan haladót ( engem).
Tdi nem kell! Fúj! Van a családba, soha!!!! Letilt unokatesóm majdnem meghalt meg én is , buszt előzött és nem tudott menni satuzni kellett mert nem ment az az ótvar. Westgate turbós kellene.. 90 lovas cr dízel pl. ugye? Opel dízele jó? Kuplung csere kettöstümegűvel 240 ezer, egy légtömegmérő 120 ezer. Priust is néztem, már. Kiolvastam a népitéletet. :D
Pont, pont a 90 lovas 1.t tdci-t néztem ki, kombi, esp, abs, tempomat meg még szélvédő is fűthető, nem kell kapargatni.
Fejegységet lehet cserélni benne? Mert képeken úgy lám, hogy valami direkt oda gyártott egyedi gyári cuccai vannak. Ismerősöm ilyennel taxizott, de soha nem hallgatott rádiót ( van ilyen ) nem tudta megmondani, de azt igen, hogy dpf városban is regenerál meg olcsó hozzá a bontott meg azt is, hogy város is bírja. Nahát akkor maradok a Fordéknál.
Na az tök jó :D A mienkben ez a nagy, Blaupunkt, kezdetleges navigációval is felszerelt cucc volt, 2 DIN-es, amit természetesen cserélhető. De én nem piszkáltam, mert tök jól ment, elég jó volt a hangminőség, és Bluetooth-os volt, kormányról vezérelve feltudtam venni a telefont, meg ilyenek. Ez a legritkább amúgy, van a Sony fejegységes is gyárilag, ami tényleg szépen szól, de a legtöbb Focus elég fapados, azokban ilyen full egyszerű fejegység van, amit természetesen bármire cserélhetsz.
Apám véletlenül vett anno 90 lovast, nem tudatosan, de a 90 lovasnak számtalan előnye van a 109 lovashoz képest: nincs kettőstömegű lendkerék, a turbó fix geometriás, nem változó (mondjuk ez nem feltétlen előny), és a lényeg, ezekben gyárilag nincs DPF, a mienkben sem volt.
A 90 lóerő nem mondom, hogy húú de ment, nem szakította le a fejem, de nagyon kellemes, jól vezethető, nyomatékos motor, jó hosszú 5ös váltóval, ha jól emlékszem 100-nál pörgött 2000ret, 130nál olyan 2700 körül, meg nem mondom pontosan most. Tehát tökéletes pályára, nem mondom, hogy Audisan csendes, de kellemes volt nagyon. Hozzáteszem, ez egy elég jól felszerelt, németországi kivitel volt, keletebbre jutottak fapadosabb verziók, pl Magyarországon jellemző, hogy a TDCI-re is dobféket tettek hátra, a miénken tárcsa volt hátul is, és a hangszigetelés is több, vagy kevesebb lehet kiviteltől függően.
Nem érdekes a hőfok, majd megoldja, hőgomba vagy micsoda ami miatt gyorsabban fűt.
Köszi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!